Joepie

Hoi,

Goed nieuws van de kinderarts. Het gaat zo goed met Thom   (bijna 5) dat we nu een half jaar mogen wegblijven!!! Eindelijk! Het was in februari precies 3 jaar geleden dat de diagnose epilepsie bij hem gesteld is. Het heeft 1,5 jaar geduurd voordat we de optimale medicatie dosering gevonden hadden. Daar zit hij inmiddels al bijna 1,5 jaar op. Dat is knap, want normaal moeten ze de dosering aanpassen naarmate een kind groeit en ontwikkeld. Maar alle uitslagen zijn goed! Wel in april een EEG-tje (hersenaktiviteitfilmpje) met hem  maken. Maar over die uitslag mag ik bellen. Ze verwacht nl geen gekke dingen. Ik ook niet. En ook begin april even met allebei de kinderen  naar de neuroloog. Maar dat is altijd een formaliteit. Daar zijn we dan ook al 1 jaar niet geweest. Daarna tot september-oktober rust! Heerlijk!

Ik zei vanmiddag tegen de kinderarts: Ik heb eindelijk een "normaal" kind.(ok, één met iets extra's) Met normaal bedoel ik dan een kind dat op hetzelfde niveau functioneert als zijn leeftijdsgenoten. En daar was ze het helemaal mee eens!
Moest van opluchting even huilen toen ik op de parkeerplaats stond. Heb Thom ook maar een paar keer verteld hoe trots ik op hem ben. Want dat ben ik!

Groetjes, Cathy

PS: In januari kregen we ook al te horen dat we met Danae tot juni weg mochten blijven. We gaan dus de goede kant op!

oh heerlijk joh!

het lijkt mij heel zwaar om een kind te  hebben met een aandoening/ziekte oid, dus ik kan me voorstellen dat je even hebt staan huilen!!

liefs Jenneke mv Ivar

Terug
Bovenaan