Joepie!

Ik heb ook eindelijk het wezentje in mijn buik kunnen bewonderen! Het zwaaide met zijn armpjes en het hartje konden we ook zien bewegen. Helaas kon de neklplooimeting niet doorgaan want ben 2 weken minder lang zwanger: 10w3d. Dus over twee weken weer..... Had zo gehoop dat het bij 2 echo's kon blijven -  ze weten tenslotte  nog steeds niet in hoeverre echo's schadelijk  zijn voor de ongeboren vrucht. Maar goed, ik zal me er maar niet druk om maken.

Schijnbaar verschillen de experts daarover van mening. Sommige boeken zeggen inderdaad ook dat het niet schadelijk is. Mijn verloskundige zei dat het niet bewezen is onschadelijk te zijn. Maar goed, het zal wel loslopen....

Wij wonen nu voor een aantal jaren met ons gezin op curacao en hier krijg je dus bij ieder bezoek een echo en zeggen ze dus ook dat het absoluut geen kwaad kan.
Ik vind het juist geweldig dat ik iedere keer naar ons wurmpje kan kijken niks mooiers toch en zeker ook voor mijn man want dan wordt het toch iets echter voor hem.
Mijn 1ste kindje is hier ook geboren en ook ben hem heb ik iedere 4 weken een echo gehad en tussendoor zelfs nog een pretecho en hij mankeert gelukkig helemaal niks.

Groetjes BO

he hallo,

Heb bij de zwangerschap van mijn zoontje misschien wel 7/8 echo's gehad misschien wel meer maar het is toch een lekker manneke geworden en heeft er niets aan over gehouden. 1 ding is helder als het niet nodig is liever niet maar het heeft mij door de zwangerschap heen geholpen. Ik zou me er dus niet te druk over maken want volgens mij is het niet schadelijk. Stress is slechter.

kikker

Terug
Bovenaan