joepie

haaai haai,

Zoals ik eerder had verteld, was er bij onze 12 weken echo geen hartje te horen, en een heel vaag in de verte bewegend iets. Ik droeg me baarmoeder naar achteren en daardoor was het met een uitwendige echo niet goed zichtbaar en konden we dus ook niet het hartje horen.
Gisteren zijn we weer naar de verloskundige geweest met 15 weken en ons kleintje is flink gegroeid, van top tot teen zo'n 11,5 cm. Heel mooi hartje gehoord, en vet gave echo foto's, (zijn te zien onder het kopje   'foto".) Ons kleintje lag flink te spartelen. haha. Ben nu helemaal happy.
Het zal wel wat langer duren voordat ik het voel schoppen, want mijn placenta ligt aan de voorkant. dus eerst me buikwand, placenta en dan de bubby.
Maar dat maakt me helemaal niks uit. Kan ook helemaal geen kwaad, voel het alleen wat later.

Nu eindelijk kan ik gaan genieten.

Groetjes,

Conny

hopelijk kan je nu gaan genieten  hoop voor je dat je het gaat voelen heb zelf ook 2 x een zwangerschap gehad met voorliggende placenta en lag aan de echo en dan zag je het trappen en jehoorde het op de echo en ik voelde niets!!! hoop dat ik deze zwangerschap aan het eind een beetje mag klagen over het trappen lijkt me erg leuk om te voelen  

Terug
Bovenaan