joepie!!

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Nou vandaag was het zover, mn kleine vent zijn eerste verjaardag en alles is super gegaan, wat bij de middelste me allemaal ontgaan is die dag heb ik nu wel kunnen beleven, eerst zingen met kadotjes onder ons 5e en dat vond hij al super daarna lekker ontbijten en pas na zijn middagslaapje de visite, hij heeft er echt van genoten, hij kan echt al zelf kado's uitpakken,,zo knap! de kado's vond hij leuk, maar het papier eromheen was eigenlijk favoriet..haha
Net voor de verjaardagstaart poepte hij alles onder, dus niet in zijn verjaardagskleren de taart aangesneden maar goed, maakt ook niks uit toch?!
Hij pakte meteen een volle hand slagroom van de taart en keek me toen aan: zo van mag dit in mijn mond?? Hij heeft een flink stuk gegeten en was boos dat hij niet meer kreeg..hihi
De hele woonkamer staat vol met mooie kado's die hij heeft gekregen...veel te veel natuurlijk dus morgen maar wat oude dingen opbergen anders weet hij denk ik niet wat hij er mee aan moet..

Moest het even kwijt,,heb zo'n fijne dag gehad,,vorig jaar was ik nog aan het bevallen om deze tijd, hij is om 23.40 geboren dus ik wacht nog even tot het zover is dan ga ik hem nog een kus geven en kan ik ook lekker naar bed!

Voor iedereen waar DE dag nog moet komen,,alvast veel plezier gewenst..

Gr MJ

KLinkt als een leuke 1e verjaardag, als nog gefeliciteerd !

Bianca

Nog gefeliciteerd!!!!.

Wat fijne dat jullie zo'n leuke dag hebben gehad. Flink verwend met kadootjes las ik. Maar dat hoort ook zo hé??!!!
Wij zijn vrijdag aan de beurt, want dan wordt Yordi 1 jaar.
We hebben dan het hele weekend visite. Ik zie er best wel een beetje tegenop.
Ons mannetje wat dan al weer zo groot is geworden,al die drukte. En ik hoop gewoon dat ik wel wat er van mee krijg,anders zou ik dat gewoon eeuwig zonde vinden.
Ik weet dat Yordi dat weekend behoorlijk van slag zal zijn, omdat hij niet zo best tegen drukte kan.
Nou ben benieuwd.

Liefs marielle

MJ,
Wat vind ik dit fijn om te lezen!!! Super!
Fijn dat alles goed is gegaan!
Liefs,
Dory

Ja fijn he, het is echt zo'n dag die je nooit meer vergeet, dus nu kan ik er lekker op terugdenken!

@marielle:  wat tips om te zorgen dat je er wat van meekrijgt: zorg dat je je man vraagt ook te lopen en vraag al aan je moeder of een vriendin of die een beetje wil helpen, als je dit al vooraf vraagt hoef je die dag niet alles zelf te doen!
En zet zoveel mogelijk klaar, ik heb alle glazen-kopjes bordjes en taart enz op de keukentafel gezet bij de koelkast met drinken, je kunt je bezoek dan zeggen: op de tafel staat alles klaar dus kies maar iets uit!
Scheelt echt de wereld, ik doe dit nu elke keer en kan daardoor lekker foto's maken en mee kado's uitpakken, tussendoor alleen een kleine afwas of vaatwasser vullen en de rest bediend zichzelf!

Veel plezier vrijdag!

Gr MJ

Hallo Mary Jane

Nog van harte gefeliciteerd met je kindje fijn dat je zo een leuke verjaardag heb gehad . Bij ons ook nog een paar weekjes 8 februari. Maar ik hoef niet zoveel te regelen   want alleen mijn moeder en zus met kinderen komen. Mijn schoonfamilie woont in nigeria dat mis ik wel hoor met zulke dagen. Zijn moeder heeft nou pas via iemand anders zijn emailadres een foto gezien van haar kleindochter bij milton hebben we via koeriersdienst het laten opsturen dat is erg duur anders komt het gewoonweg niet aan

groetjes lisette

Hoi Mary Jane,

Nog van harte gefeliciteerd met de eerste verjaardag van je klien man!
Nou ja, klein.... inmiddels is hij flink groter dan een jaar geleden.

Ik moet nog ruim 2,5mnd wachten, Isabelle is pas op 5 april jarig...

Nou, goed om te horen dat jullie een gezellige dag hebben gehad.

Liefs Monica

Hoi mary jane,

Bedankt voor je tips.
Vind dat wel een goed idee om de boel gewoon klaar te zetten, en dan mogen ze het zelf maar pakken. Hahaha een lopend buffet idee.
Dan weet ik zeker dat ik ook kan genieten van m'n mannetjes 1e verjaardag.

Liefs marielle

Terug
Bovenaan