joepie

Ik kan weer inloggen, kon steeds niet op het forum komen en heb dus al lang niet gereageerd.
Wat staan we nu hoog in de mamaclubs he, pff spannend de geboorte van onze kindjes komt iedere dag een beetje dichterbij.
Lieve allemaal veel succes met de laatste loodjes
Ik ben er inmiddels helemaal klaar mee, maar nog niet klaar voor :)
Dus ga nog maar een middagje soppen
groetjes Jacqueline

Ja volgende maand zijn we (als het goed is) allemaal mama. Leuk he! Ik heb mijn schoonmaakwoede nog niet gehad dus je mag bij mij ook wel komen soppen als je zin hebt, hihi.

Jaaa nog een paar weekjes, pffff en ik ben er ook zoooo klaar mee, en ook heel erg klaar voor...Maar ja moet nog 6 weken wachten ;-)

succes met de bevallingen dames!!

Ik moet nog ruim 6 weken en ben er helemaal nog niet klaar mee!! Ik geniet nog elk moment. Wel komt er nu nieuwsgierigheid naar hoe ons kindje er uit zal zien! Zeker nu we weer even het profiel van het gezichtje hebben gezien! Daarnaast ben ik er ook nog niet helemaal klaar voor, dus laat de baby nog maar even blijven zitten!

leuk dat je er weer bent!!
jaja nog even!! Kan niet wachten.. Sommige dagen ben k er echt klaar mee maar heb gelukkig ook me goeie dagen!wanneer ben je uitgeteld?
Ik 1juli maar frummel word 25 juni gehaald ivm stuitligging. ( als die niet eerder zich aandient ) jij ook succes met de laatste loodjes!

Liefs

ik ben 6 juli uitgerekend, maar de andere drie zijn allemaal na de uitgerekende datum geboren, dus ga er een beetje van uit dat het wat later zal worden

Terug
Bovenaan