Joepie!!!

Hoi mama's,

ik was een paar dagen geleden eigenlijk voor de lol al eens vast aan het kijken op marktplaats naar een duowagen. Willem en het baby'tje schelen dadelijk maar ongeveer 16 maanden, dus een duowagen leek me wel handig. Ik wilde gewoon vast eens kijken wat de mogelijkheden etc. zijn en hoe duur die (tweedehands) zijn. En hem dan kopen als het baby'tje er is.

Na wat gekeken te hebben op marktplaats en google (recensies) wilde ik graag een wagen waar ze naast elkaar zitten en niet achter elkaar. Nou stond er bij ons in de buurt een Urban Jungle te koop. Ik had hier al veel goede recensies van gelezen dus dacht, hhhmmm eens kijken wat ze er voor vragen. O ja, er zaten ook nog 2 mooie, warme voetenzakken bij. Echt ongelofelijk, maar ik mocht hem voor 10 euro op komen halen!!!! De bekleding was wel een beetje vies, maar met een beetje cillit bang en een schuursponsje was de grootste viezigheid er al af en daarna in de wasmachine is het perfect schoon geworden!

Joepie, ik ben zo blij!!! Ja, voor de 10 euro kon ik hem natuurlijk niet laten staan, dus in onze garage staat nu al een duowagen die we pas over een maand of 9 gaan gebruiken, hihihihi!!!

Zijn er al meer mama's die dingen in huis hebben die ze nog lang niet nodig hebben???
En de dames die voor de eerste keer mama worden, hebben die al veel aangeschaft? De tweede/derde/vierde heeft natuurlijk vaak gewoon de dingen die je bij de eerste ook hebt gebruikt (tenminste dat is bij ons zo!).

Groetjes,

Beter!! 10 euro is echt een mazzel :)!!

Julia is straks 2 1/2, dus hier maar geen duo wagen. Nog eens kijken voor zo'n plankje, maar dat komt wel. Woensdag weet ik of ik kleren moet gaan kopen, of dat ik de dozen op zolder mag gaan uitzoeken. Verder pas 1 rompertje (I love papa) gekocht, meeste heb ik nog van Juul.
Kwam tot de conclusie dat ik eigenlijk alleen speentjes en luiers nodig had ;).

Weet je wat ik zo raar vind? Ben bijna op de helft (19w1d), maar helemaal niet dat gevoel... Buikje is dan ook nog heel bescheiden, dat helpt natuurlijk ook niet bij het besef al halverwege te zijn.

Liefs

sorry dat ik hier even kom kijken, ik ben van het maart forum, ik zit ook te denken aan een duo wagen onze zoon is dan ongeveer 22 maanden, maar ik zit zelf aan een wagen te denken achter elkaar, omdat het anders erg onhandig is in de winkels de paden zijn overal al zo small voor een enkele kinderwagen dus word het onmogelijk winkelen als je een duo wagen naast elkaar hebt lijkt mij

maar wel lekker goedkoop voor 10 euro hoop dat ik iets tegen kom voor zo weinig geld

groeten jennefer

Hoi, hoi,

Breek even in. Heb hier nog niks te zoeken want zit nog bij het zwanger worden forum maar wilde even reageren. Ik heb zelf ook een duo-wagen voor mijn zoontjes. Deze zitten naast elkaar. Je zou het misschien niet zeggen maar een duo-wagen is maar 7 cm breder dan een gewone kinderwagen. Hij stuurt alleen veel makkelijker dan een tandem wagen! Succes met de keuze.en allemaal nog een fijne zwangerschap!!

Terug
Bovenaan