A
Anoniem
Guest
Ik ben zo gelukkig!! Sinds vrijdag weet ik dat ik zwanger ben!! Het is dus allemaal nog héél pril, ben nu bijna 5 weken en nu, na zo'n 4 dagen, begint het eigenlijk ook pas tot me door te dringen
Ik weet niet of nog veel mensen hier op 't forum me kennen (Kaat) maar ik ben vooral in 't begin hier actief geweest en nu na 10 maanden ist dan eindelijk zover!!! Deze voormiddag al naar de huisarts geweest en eind volgende maand mag ik gaan voor m'n eerste echo, suuuuuuuuuuuuuuperspannend!!!
ik heb hier wel altijd veel zitten lezen en omdat ik zelf altijd graag las wat de pas zwangere voelde, zal ik het ook even opschrijven:
- jeukende tepels (dit had ik andere cycli ook soms maar nooit zo fel)
- naar 't einde toe ook beetje pijnlijke tepels (maar eigenlijk alleen als ik eraan kwam)
- helemaal niet de lichamelijke kwaaltjes die ik anders wel had als m'n regels eraan zaten te komen
Dat is het eigenlijk, dus helemaal niet misselijk ofzo (hopen dat dat zo blijft)
Dit was ook de tweede maand dat we ovulatietesten hadden gebruikt dus dat is toch ook wel een aarader vind ik.
Zo, rest me nog iedereen oneindig veel succes te wensen en dat er deze zomer veel dikke buiken mogen zijn
Heel veel liefs!!
Kaat
ik heb hier wel altijd veel zitten lezen en omdat ik zelf altijd graag las wat de pas zwangere voelde, zal ik het ook even opschrijven:
- jeukende tepels (dit had ik andere cycli ook soms maar nooit zo fel)
- naar 't einde toe ook beetje pijnlijke tepels (maar eigenlijk alleen als ik eraan kwam)
- helemaal niet de lichamelijke kwaaltjes die ik anders wel had als m'n regels eraan zaten te komen
Dat is het eigenlijk, dus helemaal niet misselijk ofzo (hopen dat dat zo blijft)
Dit was ook de tweede maand dat we ovulatietesten hadden gebruikt dus dat is toch ook wel een aarader vind ik.
Zo, rest me nog iedereen oneindig veel succes te wensen en dat er deze zomer veel dikke buiken mogen zijn
Heel veel liefs!!
Kaat