JOEPIEEEEE

Ik ben vandaag 12 weken zwanger, wat ben ik toch altijd blij met die eerste mijlpaal.
De misselijkheid word gelukkig al minder, maar de vermoeidheid nog niet helemaal. Al moet ik zeggen dat ik heel blij ben met de kerstvakantie die vandaag begint voor de kinderen. Even lekker niet te veel heen en weer al moet ik nog wel een paar dagen werken in de vakantie. Lekker rustig aan starten 's morgens, mij krijgen ze de komende twee weken niet gek :)
Zo vanaf nu mag het grote genieten gaan beginnen, de 28ste weer naar de vk, leuk nu heb ik er echt zin in

Zo moest even mijn blije ei kwijt hihi

groetjes Jacqueline

Ga er maar lekker van genieten. Ik ben maandag precies 12 weken. Ik kan mn baarmoederrand nog niet voelen maar zou zweren dat ik gisteravond op bed met mn hand op mn onderbuik toch licht beweging voelde. Ik durfde niks te zeggen tegen mn lief maar stiekem glunderde ik wel.

Ik heb gelezen dat visolie nu helpt tegen moeheid en concentratie omdat je kindje die stoffen nu afpakt.
Dus misschien een tip??

Lekker bijkomen en lekker eten de komende dagen, jezelf verwennen en laten verwennen en genieten.

Heb je verder wel allemaal positieve reacties gehad op je zwangerschap?? Geen vervelende mensen meer?? Je weet het, ik kom langs he?.. ;)

Ik heb dinsdag de combitest en daardoor weer een echo(YESS!!) en donderdag de 12 weken echo bij de vk. Ben benieuwd of mijn druifje beweegt

Yeaaaaaahhh!! Gefeliciteerd!! Wat is het toch leuk om elke keer nu al die vrolijke berichten te lezen!!! Ik moet nog 7 dagen wachten op mijn echo en 31 december mag ook ik hopelijk de 12weken blije nieuws vertellen!!!

Lekker genieten van de kerstvakantie!

Ja de reacties zijn eigenlijk voornamelijk positief, juist van mensen die wat verder van me afstaan krijgen we de leukste reacties.
Verder krijg ik nogal regelmatig de vraag, 't is zeker een ongelukje, maar dat kan me niet zoveel schelen, mensen denken tegenwoordig niet verder als het gemiddelde van 1.8 kind hihi
Ik ben blij en manlief is blij , kindjes zijn blij dus wat wil een mens nog meer.
Wens jullie allemaal heel fijne kerstdagen
dikke knuffels Jacqueline

Gefeliciteerd met je/jullie 1e mijlpaal.
Ik krijg dinsdag intake met verloskundige en een echo en als alles dan nog steeds goed is waar we wel vanuit gaan ben ik ook 12 weken en dan hebben wij onze eerste mijlpaal bereikt.

Geniet lekker van de kerst en de kerstvakantie :)

Gefeliciteerd!! Lekker genieten met de feestdagen!! Ik haal me ook steeds in mijn hoofd dat ik af en toe kleine plopjes lijk te voelen, maar dat is ongetwijfeld nog te vroeg. Ik mag de 27e terug, ik heb er ook helemaal zin in!

Gefeliciteerd! Er zal toch een soort last van je schouders afvallen. Ik moet nog drie weken wachten. Maar we vertellen het de ouders morgen. Ik hoop ook op een positieve reactie, maar aangezien ik nog studeer zullen ze wellicht iets gereserveerd zijn. Het is toch altijd vervelend als mensen niet zo blij en enthousiast zijn als je zelf bent. Gelukkig is iedereen hier blij voor je.
Geniet van de kerstdagen!

Terug
Bovenaan