A
Anoniem
Guest
Hihi... Ik wist niet dat een mens zo blij kon zijn met een ziekenhuis onderzoek! (kan bijna wel janken zo blij als ik ben)
Eindelijk zijn we doorverwezen.
Mijn mannetje krijgt een zaadonderzoek en ik word ook onderzocht.
Ben er namelijk achtergekomen via ovulatietesten dat ik geen eisprong heb (in ieder geval dat vermoed ik). Ook word ik steeds onregelmatiger ongi. ene x is het 33 dan weer 30 dan weer 35. Vorige periode was het zelf 29 en nu deze periode ben ik nog niet ongi en zit ik op dag 39!!! (Ik heb al getest en test was negatief en heb geen zwangersschapsverschijnselen).
Vanmorgen dus naar de dokter geweest. Hij volgde me eerst niet en was het niet met me eens. Later begreep ie het en mocht ik toch!
Heb gelijk een afspraak gemaakt. 21 september moesten we voor onderzoek
's morgens in het ziekenhuis zijn voor mijn mannetje en heb gelijk maar gevraagd of het dan achter die afspraak aan kon en dat kon!
't is gek maar dit voelt als een nieuwe start... ben er gewoon bij mee maar vind het ook wel spannend en eng. We zullen het zien!!!
Meiden Toi toi toi
Iedereen die zwanger is... van harte gefeliciteerd!!!
en alle andere meiden... ik duim heel hard voor jullie...
Liefs Leah
Ronde 14 maar ronde 15 zit er denk ik aan te komen!
Eindelijk zijn we doorverwezen.
Mijn mannetje krijgt een zaadonderzoek en ik word ook onderzocht.
Ben er namelijk achtergekomen via ovulatietesten dat ik geen eisprong heb (in ieder geval dat vermoed ik). Ook word ik steeds onregelmatiger ongi. ene x is het 33 dan weer 30 dan weer 35. Vorige periode was het zelf 29 en nu deze periode ben ik nog niet ongi en zit ik op dag 39!!! (Ik heb al getest en test was negatief en heb geen zwangersschapsverschijnselen).
Vanmorgen dus naar de dokter geweest. Hij volgde me eerst niet en was het niet met me eens. Later begreep ie het en mocht ik toch!
Heb gelijk een afspraak gemaakt. 21 september moesten we voor onderzoek
's morgens in het ziekenhuis zijn voor mijn mannetje en heb gelijk maar gevraagd of het dan achter die afspraak aan kon en dat kon!
't is gek maar dit voelt als een nieuwe start... ben er gewoon bij mee maar vind het ook wel spannend en eng. We zullen het zien!!!
Meiden Toi toi toi
Iedereen die zwanger is... van harte gefeliciteerd!!!
en alle andere meiden... ik duim heel hard voor jullie...
Liefs Leah
Ronde 14 maar ronde 15 zit er denk ik aan te komen!