Joepieeeeeeeeee...

A

Anoniem

Guest
Hihi... Ik wist niet dat een mens zo blij kon zijn met een ziekenhuis onderzoek! (kan bijna wel janken zo blij als ik ben)

Eindelijk zijn we doorverwezen.
Mijn mannetje krijgt een zaadonderzoek en ik word ook onderzocht.
Ben er namelijk achtergekomen via ovulatietesten dat ik geen eisprong heb (in ieder geval dat vermoed ik). Ook word ik steeds onregelmatiger ongi. ene x is het 33 dan weer 30 dan weer 35. Vorige periode was het zelf 29 en nu deze periode ben ik nog niet ongi en zit ik op dag 39!!! (Ik heb al getest en test was negatief en heb geen zwangersschapsverschijnselen).

Vanmorgen dus naar de dokter geweest. Hij volgde me eerst niet en was het niet met me eens. Later begreep ie het en mocht ik toch!

Heb gelijk een afspraak gemaakt. 21 september moesten we voor onderzoek
's morgens in het ziekenhuis zijn voor mijn mannetje en heb gelijk maar gevraagd of het dan achter die afspraak aan kon en dat kon!

't is gek maar dit voelt als een nieuwe start... ben er gewoon bij mee maar vind het ook wel spannend en eng. We zullen het zien!!!

Meiden Toi toi toi

Iedereen die zwanger is... van harte gefeliciteerd!!!

en alle andere meiden... ik duim heel hard voor jullie...

Liefs Leah
Ronde 14 maar ronde 15 zit er denk ik aan te komen!

Lieve Leah,

Hartstikke goed dat je deze stap hebt gezet,
sommige stellen hebben net nog even een klein zetje nodig.....
fijn dat het je zo fijn gevoel geeft, en ik zou het ook zien als een nieuw
begin als je er zo postief tegenoverstaat dat scheelt al een hele hoop.

Ik wil graag veel succes wensen en hoop snel op een goed afloop voor
jullie.
liefs Mootje

Lieve Leah

Goed om weer van je te horen! En wat fijn dat je nu eindelijk allerlei onderzoeken gaat krijgen! Ik snap helemaal je gevoel. Je wilt toch weten of er iets is wat een eventuele zwangerschap in de weg staat,...misschien is het wel 'simpel' te verhelpen en zijn jullie met wat medische hulp wel snel zwanger. Want 14 rondes wachten is lang, ik weet er alles van. .......

Ik ben vorige maand ook 'serieus' in de MMM gestapt: bloedonderzoek, echo's etc en ik had precies hetzelfde gevoel, alsof we een nieuwe start maakten....

...en weet je, ik ben er afgelopen maandag achtergekomen dat ik ZWANGER ben!! En dat (ook!) in ronde 14.

Dus ik ga toch heel stiekum voor je duimen in de hoop dat het nu ook raak is!!

En anders wens ik je alle succes toe!

Liefs, cee

Heel veel succes met de onderzoeken meis!
Duim duim.

Liefs, Nadine.

Hoi Leah,

Goh wat fijn voor jullie dat nu alles onderzocht wordt!!!
Soms moet je de natuur gewoon een handje helpen toch!!
Leuk dat je weer ff hier bent, laat maar weer veel van je horen hoor!!!
Wij zijn altijd benieuwd!!!

Oh ja ben ook zwanger al 8wk en 4dgn, tot nu toe gaat het goed, hoop zo dat het jullie ook gaat lukken wat een wonder toch!!!

Tot weer eens en heel veel succes hé!!!

Liefs Sandy

Hé Leah,

Ik had inderdaad al een tijdje niks meer van je gelezen. Je maakte toch vaak die lijsten??
Super dat je doorverwezen bent. Dan heb je tenminste het gevoel dat je verder kunt, toch? Ik wens je veel succes en zal hard voor je duimen dat ze wat voor je kunnen doen!!
Liefs Kaly

Succes met alles!

Ik kan me voorstellen dat je blij was met de verwijzing. Nu wordt er in ieder geval alles aan gedaan en krijg je hopenlijk meer duidelijkheid.

Hee meis,
Zie je dat het toch meevalt en er lijkt idd dat er een last van je schouders afvalt he!!!!
Nou worden er dingen uitgesloten en alles nagekeken.
Ben benieuwd hoor, voor je het weet is het eind september!!!!!

Terug
Bovenaan