JOEPIIIEEE!!

Vandaag 9 weken 3 dagen en weer een pracht-echo van onze 2 kleine frummeltjes.
We zagen al hoofdjes, armpjes, beentjes en wat bewegen ze veel!!! Ze zijn nu 2,5cm, zo klein!
En die 2 snel kloppende hartjes.... Ben zo verliefd!!
Ben meteen gaan shoppen, we zijn de 12 weken nog niet gepasseerd. Maar we twijfelen niet meer; Dit zit goed! De arts zei dat ze superlief voor mij waren, omdat ik nergens last van heb :)

Over 4 weken een echte officiële echo......
Nog 2 weken vakantie, dus de tijd gaat lekker snel!

Liefs Anna

Ow Anna!!!Wat een geweldig nieuws, nee dit gaat gewoon hartstikke goed,...echt super fijn dat alles erop en eraan zit en dat ze zo geweldig aan het bewegen waren!!!!Ben super blij voor je!Ik mag volgende week weer voor een echo, vind het ook weer helemaal spannend!!!Hopelijk is daar van binnen ook nog steeds goed met de spruit, hoop dat ik na die echo ook echt echt durf te denken dat ik de 40 weken uit zal zingen:)
Kan niet wachten!
Voor jou,....Lekker genieten en pronken met je buik!~
Liefs nance

Dankjewel,meiden! Heb een megabuik doordat m'n darmen veel lucht hebben en zich verplaatsen. Tijdens het shoppen geloofde de verkoopster niet dat ik nog geen 10 weken ver was, haha! Dus ik loop heerlijk met mijn darmen te pronken ;) Merk ondertussen wel dat ik steeds meer moet eten. Kleinere porties verdeeld over de dag. Als ik niet snel iets van een koekje naar binnen werk, word ik duizelig en val ik bijna flauw!! Ze vragen nu al veel van me.... Benieuwd hoe dat na de 12 weken gaat,hihi!!

Liefs Anna

Terug
Bovenaan