joeppiee!!!!goed nieuws!!!!!

Joepiee. We zijn vandaag weer wezen wegen in het ziekenhuis bij de kinderarts en....... Mijn meissie weegt 6240 gram!!!!!!!Super he ben er echt zo super blij mee kan het wel van de daken schreeuwen. We moeten zo door gaan met de sonde voeding, want dat heeft ze voorlopig nog gewoon nodig. En er is nog een long foto gemaakt, omdat mijn dochtertje altijd zo bromt tijdens het eten, daarvan krijgen we vrijdag de uitslag. En er word gekeken naar een ander medicijn tegen de reflux, want zelf een flesje drinken is nog altijd een heel gevecht!!!Maar goed, ze is gegroeid en dat is super!!!

groetjes xx
liekje mama van Joy en Reana

Heeee, wat een goei nieuws!!!!! Proficiat hoor!!! Nu hopen dat de ander uitslagen ook goed zijn maar kan me voorstellen dat je hier al heel blij mee bent. Dat mag je gerust van de daken schreeuwen.

Liefs monique

Das echt goed nieuws zeg!!! Snap dat jetrots bent!!!
Nou maar hopen dat de sondevoeding ook snel weg mag!!!
Succes nog met jullie kanjertje!!!

Liefs Sandy

Hoi Meid,

Wat een goed nieuws!!! Fijn he als je meisje goed groeit. Ben benieuwd vrijdag!
Welk medicijn heb je voor tegen de reflux?

Mila moet volgende week ook weer naar de kinderarts. Ook zij heeft reflux, maar ik heb er geen medicijn voor gekregen. Ze heeft het nu een stuk minder sinds ik voeding heb ingedikt, kopstuk van matras heb verhoogd en medicijn tegen epilepsie ben aan het afbouwen. Volgende week, ook op vrijdag, krijg ik de uitslagen van de hersenecho's. Nog twee daagjes en dan ben ik geheel afgebouwd met medicijn  Mila doet het goed, ben trots op haar!

Zal jij ook zijn op je meisje

Groetjes Mo

Terug
Bovenaan