Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Heerlijk als je over die grens heen bent, dan heb je weer iets meer zekerheid denk ik!
Geniet ervan!
Ik moet nog een kleine 2 weken wachten.
Ik moet heel eerlijk zeggen dat het eigenlijk best wel gaat de laatste tijd, minder misselijk, wel nog steeds erg moe.
Fijn dat je je wat beter voelt Natas!
Hoera! Hier nog 6 dagen.. tenminste als de termijnecho van vrijdag geen andere termijn aangeeft . Fijn dat jullie je weer wat beter voelen, heb ik ook sinds 2,5 wk.
hoi angela,
toen ik jouw titel zag,moest even zuchten hoor..ooh 12 weken.dat is de toch beetje een grens.tot ik het verhaal las.idd moet nog 2 weken wachten.morgen 10 weken.
is ook flinke stap.lijkt me heerlijk als je bij die grens bent,maar zodra ik die echo heb gezien,zal me ook wel rust geven.
gr marjan
hé Angela,Kei leuk zeg. Ik ook bijna. Ik ben nu 11 wkn + 2 dgn. Of de echo moet vrijdag iets anders zegen net zoals bij ing09. Maar die 12 weken grens heb je mooi bereikt! gr chris