Johanesbroodpitmeel

Welke Speen gebruiken julie bij johanesbroodpitmeel
Ik heb al de 123 speen van difrax maar toch op de helft onderhand speen verstopt
Dr brown fase 2 komt het er ook amper uit

Of maak ik het soms verkeerd hoe maken julie het klaar?
Ik doe 120 water met 1 schepje jhbpm dan 40 sec in magnetron dan melkpoeder erbij goed roeren en klaar
 
Jbpm is gewoon irritant haha. Voeding wordt er idd mega dik van. Ik heb het zo'n 2 weken aan m'n dochter gegeven maar het hielp niet genoeg dus we mochten er gelukkig mee stoppen en kregen toen via de kinderarts andere voeding.
Ik heb toen ook alle flessen en spenen geprobeerd, niks werkte echt goed.

Wel deed ik de jbpm er als allerlaatste bij. Dus de fles helemaal klaar maken en de jbpm juist als allerlaatste erbij. En 3/4 schepje is ook voldoende, een vol schepje is best veel en de voeding wordt dan wel heeeeel dik. Succes ermee, DE oplossing bestaat niet geloof ik... het is gewoon geen fijn spul.
 
[quote quote=10523729]Jbpm is gewoon irritant haha. Voeding wordt er idd mega dik van. Ik heb het zo'n 2 weken aan m'n dochter gegeven maar het hielp niet genoeg dus we mochten er gelukkig mee stoppen en kregen toen via de kinderarts andere voeding.
Ik heb toen ook alle flessen en spenen geprobeerd, niks werkte echt goed.

Wel deed ik de jbpm er als allerlaatste bij. Dus de fles helemaal klaar maken en de jbpm juist als allerlaatste erbij. En 3/4 schepje is ook voldoende, een vol schepje is best veel en de voeding wordt dan wel heeeeel dik. Succes ermee, DE oplossing bestaat niet geloof ik... het is gewoon geen fijn spul.[/quote]Heel vervelend is het ja
Het is bijna een schepje het word in de fles zelf niet mega dik ik heb die van kruidvat
Ze spuugt gelukkig wel wat minder maar idd wat een gedoe zeg
 
Wij gebruiken de maat 3 van dr Brown en voeg 1 schepje jbpm toe bij een fles van 180 ml. Uit de maat 2 kreeg onze dochter ook niets.
 
Hi!

Wij geven onze dochter (nu 5,5 maand) vanaf dat ze 4 weken was Kruidvat Reflux dieetvoeding nr.1 waar jhbpm al bij in zit. Wij hebben Dr.Browns flesje met speen nr. 2. 120ml water en 5 schepjes voeding. Soms wil het laatste beetje er niet uit, dan had ik net ietsjes meer water erbij moeten doen. Als flesje is opgewarmd meteen aan je kindje geven, hoe langer het staat hoe dikker het weer word.
 
Terug
Bovenaan