Johannes brood pitmeel werkt niet ?

<p>Hi,</p><p>Op aanraden van het consultatie bureau jbm gaan toevoegen aan de Pepti voeding van ons dochtertje van 9,5 week.</p><p>Ze krijgt 120 ml + 4 schepjes Pepti (=135 ml) met 1/4 theelepel natuurlijke 100 % Johannes brood pitmeel.</p><p>Dr Brown fase 1 komt bijna niets uit en weigert ze vervolgens, fase 2 is te groot. Ook met een naald geprobeerd de fase 1 speen groter te maken, maar geen succes...</p><p>Avent fles speen 0 gaat ook te snel, heeft ze de fles binnen het kwartier al op en ze moet er 20-25 minuten over doen. Ook blijft ze spugen tijdens het tussendoorse boertje en na de voeding. <br /><br /></p><p>Difrax 1-2-3 speen ook geprobeerd maar zelfs stand 1 gaat veel te snel. <br /><br /></p><p>Iemand tips of advies? En is het normaal dat ze blijft spugen? Zou Nutriton ipv de natuurlijke JBM beter zijn?</p><p>ik heb ook al geprobeerd iets meer jbm te geven maar dat hielp ook niet. Moet ik het anders langer van te voren klaar maken en bijv een halfuur laten staan voordat ik het geef?</p><p>Alvast bedankt.</p><p>Groetjes,</p><p>Marloes</p>
 
Wij geven 2 schepjes jhbpm op 150 ml.

En ik maak het klaar voordat ik haar uit bed haal of voordat ik haar luier verschoon zodat het echt even 15 min staat een goed kan indikken. M. Wij gebruiken de difrax flessen en dan maat M speen.

Ik zou proberen iets meer van dat jhbpm te gebruiken en wat langer te laten staan
En als je wilt mag je altijd mailen misschien wel leuk wat ervaringen delen, wij zijn de enige in onze vriendenkring met een kinderwens en een kindje. Dus voel me soms erg alleen.
 
Terug
Bovenaan