Johannes broodpitmeel voor de voeding aan

<p>Wie heeft ervaring met het geven van Johannes broodpitmeel vóór de voeding en hoe doen jullie dat?</p><p>Onze kleine man heeft het nodig en doen het nu al weken door de fles, maar er ontstaat alleen maar frustratie omdat het óf te snel gaat, óf te langzaam. We hebben alle flessen en spenen al in huis.</p><p>Graag tips hoe we het beste voor een voeding aan kunnen geven, ervaringen zijn welkom!</p>

Waarom denk je dat je baby dat nodig heeft? Het is moeilijk  te verteren voor de darmen die nog volop in ontwikkeling zijn. En verder doet het niet veel.. 
Je hebt nog een jonge baby? Baby's moeten ook wennen aan het drinken uit een fles. Wissel niet te snel. Geef je baby de tijd om te oefenen met de speen. 

Omdat het sinds we het verdikken een stuk beter gaat en een vrolijker mannetje terug hebben.
Hij krijgt speciale voeding (Neocate)
In mijn tekst staat ook dat het toevoegen aan de melk een drama is, vandaar mijn vraag om tips om het voorafgaand te geven.

De speen loopt vast door de Johannes broodpitmeel en een grotere speen klokt hij alles naar binnen met alle gevolgen vandien. Zonder broodpitmeel kan hij prima rustig drinken, maar we hebben het wel voor hem nodig voorafgaand aan de fles. De vraag is hoe we dat het beste kunnen doen.

Ik snap het ? Fijn dat het bij je baby lijkt te helpen. Ik weet niet hoeveel hij er van binnen moet krijgen? Anders misschien aanmaken in een schaaltje en dan met een lepeltje geven? Is wel een gedoe lijkt mij maar wellicht dan je baby de gewone melk dan wel gewoon rustig drinkt  
Ik weet niet hoe oud je baby is. Maar tijdens ontwikkelsprongen kunnen baby's lastig gaan drinken. Ze zijn bijvoorbeeld snel afgeleid door hun omgeving. Misschien helpt het om op een rustige plek te voeden?

Toevallig ook al de flessen van MAM geprobeerd? Die zijn echt top. Weet alleen niet hoe oud je kindje is, maar mijn dochtertje drinkt vanaf ong. 4 maanden een papfles voor de nacht, die geef ik altijd al met speen 3 van MAM en de gewone fles toendertijd met speen 1. Misschien t proberen waard..

Ik geef borstvoeding aan mijn zoontje en kreeg als advies om voor de voeding een klein papje te maken met jbpm en dat met een lepeltje te geven. Ik heb het uiteindelijk nooit gedaan omdat jbpm niet werkt in combinatie met moedermelk. Maar in jouw geval zou je dit dus kunnen proberen?

Terug
Bovenaan