johannes broodpitmeel

hoi meiden

ff een vraagje heeft iemand van jullie ervaring met johannesbroodpitmeel we zijn er sinds een paar dagen achter dat jarne reflux heeft en krijgt hij medicijnen en de beroemde pitmeel echter drinkt hij nu heel weining het lijkt wel of hij echt heel vol zit terwijl ze zeggen dat dit niet kan heeft iemand van jullie er ervaring mee hij krijgt niet veel half schepje op 235 cc terwijl het eigenlijk wel 4 zou mogen

hai angela!

ik heb t een week geprobeerd toen fenna erg moeilijk kon poepen.(iemand van het cb had gezegd dat het ook helpt tegen verstopping..... dit is dus niet zo.... het werd alleen maar erger)
maar fenna had dan haar fles echt binnen 8 minuten leeg. ze kreeg toen nog 150 cc en daar deed ik 1 schepje in....

maar kan het ook zijn dat jarne nu gewoon verstopt zit en daarom zo slecht de fles drinkt?? want na die week wou fenna dus ook niet meer eten ivm de verergerde verstopping....

suc6!!

liefs

hoi,
nou mijn dochter zie ik niet eens het verschil met borstvoeding.
iets dikker geworden,maar lijkt nog steeds op pap.
gebruik nu hypo allergeen met johan pitmeel gedoe.
maar ook bij haar.ze is 13 weken a.s woensdag en drinkt flessen van 120cc water en komt nog steeds om de 2 uur alleen sávonds drinkt ze veel meer.gerust 2 flessen in 2 uur tijd.maar dan gaat ze half 9 naar bed en komt dan pas om half5 of 7 uur.
ben vandaag gaan proberen om 150cc water aan te maken,maar halve fles komt eruit zetten.
ik vind het wel best hoor dan maar om de 3 uur.als het niet aan kan.halve fles eruit ben ik verder van huis.
wat gebruik je dan.
bij me zoontje gebruikt ik die comfort voeding daar zit het al in verwerkt.
gr marjan

Terug
Bovenaan