johannesbroodmeel

Mijn zoontje van 6 weken spuugt aardig veel na zijn voeding. Nou las ik dat je dan kon proberen om johannesbroodmeel toe te voegen aan zijn flesje.
Weet iemand waar dit te koop is?
Gewoon bij de drogist?
En vanaf welke leeftijd kan je dat gebruiken??

Hoi,

dit kan je volgens mij gewoon bij de drogist kopen en n ook al gebruiken, maar misschien kun je wel overgaan op Nutrilon Omneo daar zit het al door. Daar zit het al in en bij mijn dochter (nu 9 weken) helpt dat heel goed. Dat is ook goed tegen krampjes en voor de poeperij. Ik zou het alleen wel even overleggen met het cb voor je iets doet met de voeding.

Verder is het ook nog een tip om tussendoor te laten boeren en voor de fles de luier te verschonen, als je dit nog niet doet.

Het is trouwens geen wondermiddel, mijn dochter spuugt nog steeds wel een beetje na de fles, maar het is wel minder geworden.

Groetjes Ilona

je kunt ook los johannesbroodpitmeel kopen bij de etos (en ook bij groterij andere drogisten) het is van nutrilon en het heet nutriton (met een t dus) Ik gebruik het ook en Noah spuugt helemal niet meer (ook niet een klein beetje) en drinkt zelfs zijn fles helemaal tot de laalste druppel leeg sinds hij dat spul erdoorheen krijgt. Ik heb het overigens niet in overleg met het CB gedaan. Hoeft ook niet perse hoor, dat moet je zelf weten.

Als je nutriton door je voeding doet wordt je voeding wel wat dikker dus wellicht heb je wel een andere speen nodig. Denk daar aan als je het koopt anders kun je (net als ik) weer terug naar de drogist voor een goed speen. Ik gebruik de medium speen van difrax, dit gaat goed. Maar dit verschilt wel per kindje. Het is wel altijd weer een gevogel om de juiste speen te vinden.

Oja noah was ook een week of zes toen ik het ben gaan gebruiken

mirjam

Terug
Bovenaan