Johannesbroodpitmeel en macrogol

Goedenavond .

Onze dochter is pas 5 weken oud En we hebben alleen nog maar ellende en gedoe met haar gehsd. Ze was afgelopen weekend voor de 3e keer opgenomen in het ziekenhuis vanwege ontzettend veel spugen en krijsen uren lang.

Nu moeten wij haar voeding indikken 120 ml en 2 schepjes johannesbroodpitmeel nutriton nu lees ik overal dat xe dan last gaan krijgen van verstopping nu krijgt ze sinds zaterdag iedere dag half zakje macrogol om te kunnen en toch maak ik mij nog steeds zorgen over verstopping met de nutriton

Kunnen jullie misschien mijn zorgen weg nemen?
 
Wat een vervelende situatie. Ons zoontje had last van verborgen reflux. Wij zijn biologische JBPM gaan gebruiken. Van het merk Tammi om precies te zijn (potje donkergroene dop). Doe je veel minder van in de fles en dikt net zo goed in. Heb het idee dat er veel minder ‘hulpstoffen’ in zitten. Hier ook geen verstopping gehad! Succes in ieder geval!
 
Wij hebben ook johannesbroodpitmeel gebruikt bij onze beiden dochters. Bij de eerste 1 schepje per fles (wel een grotere fles geloof 150) en bij onze 2e dochter een half schepje. Bij onze hebben ze beiden geen moeite gehad met de stoelgang. Het is dus niet een gegeven, maar goed dat je in de gaten houd. Hopelijk gaat het vanaf nu de goede kant in! 
 
Mijn zoon zit juist aan de dunne door johannes brood pitmeel. Laat je kindje onderzoeken op reflux. Ik heb ook alleen maar drama gehad met mijn zoon. Ook 3 x opgenomen geweest in 2 maanden tijd. En wat blijkt mn zoontje had hele erge reflux. En de dokters zeiden elke keer het zijn prikkels maar dat was het dus echt niet
 
Onze dochter heeft ook hele erge reflux vandaar johannesbroodpitmeel en ze spuugt helemaal niet meer. En het krijsen wat ze urenlang deed is ook niet meer zo extreem!

Ze gebruikt ook speciale voeding. Dus hopelijk blijft het zo gaan.
 
Wij gebruiken dit ook 120ml 1 schepje speen 2 Dr. Brown. 
Ze zeiden inderdaad ook tegen mij dat zijn ontlasting dik kan worden. Geen last van gehad.
 
Terug
Bovenaan