Op het consultatiebureau kreeg ik vanmorgen de tip om een paar schepjes johannesbroodpitmeel door de laatste voeding van mn zoontje (nu 9 wkn) te doen zodat hij misschien 's nachts wat langer doorslaapt. Dus ik heb gelijk zo'n pak (Nutriton) gekocht, maar er staat op dat dat voor baby's is die spugen, maar mijn Jesper spuugt nooit.
Heeft er iemand ervaring met het gebruik van johannesbroodpitmeel met als doel het langer doorslapen van je kindje ? En weet iemand of je dat inderdada al mag gebruiken bij kindje svan 2 maanden ?
Heeft er iemand andere tips die het eventuele mogelijk maken je kindje 's nachts wat langer te laten doorslapen ? (iets meer water bij de voeidng ....?)
Groetjes Agnita
(mama van Jesper 9 wkn)
Heeft er iemand ervaring met het gebruik van johannesbroodpitmeel met als doel het langer doorslapen van je kindje ? En weet iemand of je dat inderdada al mag gebruiken bij kindje svan 2 maanden ?
Heeft er iemand andere tips die het eventuele mogelijk maken je kindje 's nachts wat langer te laten doorslapen ? (iets meer water bij de voeidng ....?)
Groetjes Agnita
(mama van Jesper 9 wkn)