Hallo,
Ik heb een aantal vraagjes, en ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
Ons zoontje is nu 6 weken. Hij krijgt 5 voedingen per dag van 165 cc per fles. De laatste voeding is 's avonds rond 23.00 uur. s'Nachts krijgt hij sinds een week geen voeding meer, maar hij wordt rond 3.00 uur nog wel wakker. Na hem te troosten met een speentje slaapt hij meestal door tot een uur of 6.00 soms 7.00 uur.
Prima dus, maar de laatste dagen wordt hij weer vaker wakker 's nachts.
Ook gaat ie steeds meer spugen. Hele golven komen er uit soms...
Hij krijgt z'n voeding uit een avent fles met speen nr 1, maar heeft deze steeds eerder leeg... soms al in 10 minuten...
Hij krijgt friso-voeding, preventief hypo-allergeen.
Nu heb ik iets gelezen over johannesbroodpitmeel en over rijstebloem, om de voeding dikker te maken, zodat ze minder spugen.
Mijn vragen:
Wat is het verschil tussen deze 2?
Mag dit gebruikt worden met preventief hypo-allergene voeding?
Hoe gebruik je dit?
Waar koop ik het?
En wat is de beste keus in mijn "geval" ?
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Alvast bedankt!
Ik heb een aantal vraagjes, en ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
Ons zoontje is nu 6 weken. Hij krijgt 5 voedingen per dag van 165 cc per fles. De laatste voeding is 's avonds rond 23.00 uur. s'Nachts krijgt hij sinds een week geen voeding meer, maar hij wordt rond 3.00 uur nog wel wakker. Na hem te troosten met een speentje slaapt hij meestal door tot een uur of 6.00 soms 7.00 uur.
Prima dus, maar de laatste dagen wordt hij weer vaker wakker 's nachts.
Ook gaat ie steeds meer spugen. Hele golven komen er uit soms...
Hij krijgt z'n voeding uit een avent fles met speen nr 1, maar heeft deze steeds eerder leeg... soms al in 10 minuten...
Hij krijgt friso-voeding, preventief hypo-allergeen.
Nu heb ik iets gelezen over johannesbroodpitmeel en over rijstebloem, om de voeding dikker te maken, zodat ze minder spugen.
Mijn vragen:
Wat is het verschil tussen deze 2?
Mag dit gebruikt worden met preventief hypo-allergene voeding?
Hoe gebruik je dit?
Waar koop ik het?
En wat is de beste keus in mijn "geval" ?
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Alvast bedankt!