Johannesbroodpitmeel

<p>Onze zoon huilt vaak direct na de fles. Volgens de huisarts mogelijk reflux. We konden jbpm gebruiken maar eigenlijk ging het alweer beter dus besloten we het aan te kijken. </p><p>Nu toch weer huilen na de fles en daarom overwegen we toch jbpm te gaan gebruiken. Ik ben echter huiverig voor dit spul en zou graag ervaringen willen horen. </p><p>Onze zoon is 5 weken. </p>

Hallo,

Wij hebben dit ook bij ons zoontje gebruikt vanaf 5 weken ongeveer. Ook reflux, leek niet veel te doen en hij kreeg er gigantische krampen van.... medicatie hielp wel goed. Even naar de huisarts gaan als dit voor jullie zoontje ook niet helpt.  
Succes!

Hallo,

Wij hebben dit ook bij ons zoontje gebruikt vanaf 5 weken ongeveer. Ook reflux, leek niet veel te doen en hij kreeg er gigantische krampen van.... medicatie hielp wel goed. Even naar de huisarts gaan als dit voor jullie zoontje ook niet helpt.  
Succes!

Hier ging het wel goed maar het was flink zoeken naar de juiste hoeveelheid. Op de verpakking stond meerdere schepjes. Maar mijn zoontje kon absoluut niet meer dan 1 schepje hebben. Deed ik er meer in dan had hij harde ontlasting en kreeg hij krampen. 

Wij hebben het n tijdje gebruikt. Mijn zoontje spuugde in die tijd best veel. Maar jeetje, wat een dramaspul was dat zeg, haha! Wij vonden het 3x niks. Zoontje kreeg ontzettend veel last van krampjes en moeilijkere ontlasting. Wij hebben dr brown’s flessen en dat ventiel raakte de hele tijd verstopt. Wij zijn er na 3 weken trammelant mee gestopt. 
Maar waarop baseert de huisart dat t reflux is? Spuugt jouw kindje veel? Of zijn t misschien krampjes na de voeding?

Wij zijn na lang wikken en wegen bij ongeveer 3 maanden gestart en achteraf had ik er graag eerder mee willen starten (al had ze er dan misschien anders op gereageerd). Onze dochter had een relatief milde vorm van verborgen reflux en samen met bedje omhoog, veel rechteroog zitten en de johannesbroodpitmeel waren de klachten nagenoeg verdwenen.
wij gebruikte trouwens de johannesbroodpitmeel van jumbo (samen met de flesvoeding van jumbo).

Terug
Bovenaan