Johannesbroodpitmeel

Goedemorgen! Heeft iedereen hier die johannesbroodpitmeel toevoegt aan de fles van zijn of haar kleintje het probleem dat het op het begin tijdens het drinken gewoon lekker rustig gaat & op het eind ineens niet meer door de speen heen past?! Zo ja, hoe lossen jullie dit op? Heb al verschillende flessen & naar mijn idee zowat alle spenen die er zijn geprobeerd maar heb nog steeds de juiste niet gevonden. Je zou denken pak de 1 2 3 speen van difrax, meesr logisch, maar die heb ik al geprobeerd. De kleinste stand gaat zelfs te snel en daarmee drinkt ze hem binnen 5 minuten leeg met buikpijn als gevolg! ?<br />– 4.5 maand oud– 150 cc water <br />– 5 scheppen voeding<br />– 2 scheppen johannesbroodpitmeel ivm spugen.<br />Iemand DE tip?<br /><br />

Difrax m-speen werkte bij ons goed. Als enige, hebben ook een fortuin aan spenen uitgegeven. De 1-2-3 speen had ik ook hoge verwachtingen van maar vond ik erg onhandig, staat nooit helemaal perfect ingesteld en je ziet niet goed op welke stand deze staat als er al melk in zit. 

Wij hebben vanaf het begin de avent flessen. Ons zoontje gebruikte maat 0 maar ivm jbpm naar 1 maar groter gegaan dus maat 1. Dit gaat bij ons gewoon goed. Maar wij gebruiken 1.5 schepje jbpm en 150 water plus 5 schepjes. Hij heeft ook Kruidvat extra care ivm krampjes. Voor het echt dik wordt heeft hij zijn fles al leeg. (Kwartiertje)

Ja dit hebben wij ook. Toevallig is er gisteren een topic geopend. Tips voor fles waar het hier ook over gaat en tips staan. isschien heb je daar iets aan?

Je hebt ook voeding met johannesbroodpitmeel er al in? Dat werkte voor ons beter, want dat is de voeding iets minder dik dan wanneer je het zelf toevoegt. Bij ons werkt de M-speen van difrax idd het beste, die passen ook op de smalle dr. Brown flessen!

Wij geven alleen de jhb van Kruidvat. Voegen dus geen schepje aan de "normale" melk toe. Dit werkte voor haar het beste, en blijft goed liggen. Geeft ook niet meer over, bijna ook geen mondjes meer. Wij hebben de smalle fles van Dr. Browns met speentje nr. 2. Ze krijgt 100cc en flesje is met 15 tot 20 min. op. Dit gaat perfect!

Lisanne kwl, wat bedoel je precies met we voegen dus geen schepje aan de ‘normale’ melk toe? ? en 100cc? Hoeveel schepjes voeding doe je daar bij dan? Of is dat 90cc met 3 schepjes dat dat samen 100cc wordt?

Wij geven alleen jhb-meel. Ik lees in sommige reacties dat men nog wel eens schepje toevoegt aan de normale voeding, dat doen wij dus niet en geven volledig jhb-meel. Een flesje met 90cc water, en 3 schepjes jhb-meel. Dan krijgt je een flesje van 100cc ?

Terug
Bovenaan