johannesbroodpitmeel

Sinds een week krijgt onze zoon jbpm door zijn fles. Dit omdat hij best veel spuugt en dat zou zo moeten verminderen. Het gaat ook beter met het spugen, maar een fles geven is een ergenis af en toe. Het jbpm mengt zich niet goed met de voeding en daardoor raakt de speen verstopt. Ik heb al een speen gekocht met een groter gaatje, maar het blijft klonteren. Iemand een goede tip en/ of ervaring?
 
Hoi Karen,

Ik begrijp dat je JBPM apart toevoegt? Is dat omdat je afgekolvde borstvoeding geeft?
Als je gewone flessenvoeding geeft kan je al kant en klare voeding waar JBPM in zit aanschaffen.
Ons zoontje krijgt Friso Comfort sinds zijn 3e week. Ook omdat hij veel opgaf en spoog. Sindsdien gaat het harstikke goed. In Friso Comfort zit dus JBPM. Dit klontert niet en gaat gewoon goed met de kleinste speen. Hij krijgt nog steeds deze voeding met speen S. Terwijl hij al 15 weken oud is.

Ik heb het nu over Friso voeding maar uiteraard heb je dit ook bij Nutricia.

Succes ermee!!

Groetjes,
Rosanne, mama van Quentin
 
Hallo,

Ik herken je ergenis, wat bij ons geholpen heeft is (kleine krijgt kv):
- water iets warmer
- heel erg goed schudden (wij doen dat zonder speen met het afdek plaatje)
- Evt kun je de poeder van de kv mengen met de JBP

Sinds we de eerste 2 dingen doen hebben we bijna nooit meer klontje en we doen 5 schepjes op 200 cc, dus best veel.

succes Ineke
 
hoi hoi,

Ik had vorige week precies hetzelfde probleem. Toen heb ik een papspeen gekocht. Ik heb de Dodi-fles en daar de papspeen ( driestanden)  van. Het gaat nu perfect en Nina spuugt nu bijna niet meer!

Succes ermee!
 
Hoi!
Ik ken het probleem,

Ik deed eerst de nutrilon en de JBP bijelkaar en schudden maar.
Maar nu maak ik eerst het flesje warm, dan de Nutrilon er bij, en goed schudden, daarna 3 schepjes JBP, en ... goed schudden.
Helemaal geen last meer van klontjes!
Ik heb wel een 3 standenspeen. Want de voeding word wel wat dikker,... maar in iedergeval bij mij nu zonder klontjes!!

Succes ermee
Groetjes
Jeannette
 
Terug
Bovenaan