johannesbroodpitmeel


Hallo!
We gebruiken voor Bram al een poosje jbm in zijn fles  tegen het spugen. Dat werkt erg goed, alleen heeft hij nog steeds erg veel spuitluiers en daarvan erge krampen. Hij krijgt flessen van 150cc water met 5 schepjes omneo1 en 3 schepjes jbm. Is er nog eimand die deze ervaring heeft? Het advies van het cb is om over te gaan op gewone nutrilon1 met jbm, want het is dubbel laxerend (omneo en jbm). Is er iemand die dit ook doet en is het effectief voor het spugen? ik vind het zo vervelend dat hij zo'n last heeft om die spuitluiers kwijt te raken!  Bram is bijna 14 weken oud.... Alvast bedankt!
Groetjes Karen
 
Hoi,

Ik heb tot 6mnd friso comfort met johannesbroodpitmeel gegeven. (is hetzelfde als wat jij doet met omneo)
En die poepluiers waren soms een beetje dun ja, maar niet overdreven. Ik ben na 6mnd overgegeaan en hij heeft nooit meer gespuugd.

Hiet op het CB wilden ze ook dat ik op gewone overging...
Wat je wel kan proberen is om te minderen? Want hoe ouder ze worden, des te beter gaat het met spugen enzo...probeer het eens, want ik bedenk me dat ik misschien wel eerder kon stoppen met het extra toevoegen van dat spul...

Succes!

Groetjes
 
ja mijn dochter nu 12 weken krijgt 5 keer 150 water plus 5 schepjes nutrilon1 plus twee schepjes jbm, eigenlijk horen er vier scheppies in maar mijn dochter kreeg juist harde ontlasting met 2 scheppies werkt het prima nu krijgt ze sinds twee weken nog maar 1 scheppie succes ermee je hebt ook nutrilon een geel pak daar zit het al in jbm
 
Terug
Bovenaan