Joining the club.......:-(

Hi dames,

Ook ik hoor erbij. Heb na een zwangerschap van bijna 10 weken op 23 november een curretage gehad

waar ik goed van hersteld ben. Kan wel zeggen dat ik het allemaal ongelofelijk heftig vind wat er met je gebeurt maar dat hoef ik hier niet uit te leggen.......

Nu ben ik vandaag voor de 2e keer ongi geworden en dat betekent dat we weer aan de slag mogen.

De gyn. heeft ons geadviseerd om 2 periodes af te wachten zodat alles weer goed geheeld is.

Vind het natuurlijk heel spannend allemaal om voor de 2e keer weer een keer zwanger te worden. Ik lees hier nl een heleboel verdrietige verhalen over meiden die zo hun best doen om zwanger te worden en vervolgens een mk te krijgen.

Ik vraag me af hoe het zit met ovuleren en eisprong na een mk, komt dat normaal gesproken weer vanzelf goed of kan het ook zijn dat je lichaam helemaal van slag is en dat het lang(er) duurt voordat je zwanger kan worden?

Ik wens  iedereen heel veel sterkte en succes met het verwerken van alle verdrietige gebeurtenissen. Mij zullen jullie iig vaker terugzien hier!

Liefs Sas

Hoi Sas,

Ik heb pas een miskraam gehad en ik moet zelf nog wachten tot mn cyclus weer op gang komt. Daar heb je dus niet zo erg veel aan. Misschien dat anderen wat meer kunnen vertellen.

Groetjes

Petra

Hoi,

Nou jij hoort er dus ook bij hierro, rot voor je.
Ik zit er nog midden in, het moet er zelfs nog uitkomen, wat volgens mij nu aan de hand is. Ik ga afwachten, vloei nu bijna een week. Bah bah bah.
Volgens de gyn duurt het ongeveer zes weken voordat de cyclus weer gewoon is. Weet niet of dat anders is na een curretage. Hij heeft niets gezegd over wachten ofzo...

Sterkte!
We gaan maar voor een super jaar he!

D.

Hoi Sas,

Ik ben ook op 23 nov gecurrateerd en werd op 2e kerstdag ongesteld..
Men zegt idd een menstratie af te wachten maar dat hebben wij niet gedaan.
Zodra het vloeien was op gehouden zijn we weer aan de slag gegaan..
Ik moet volgende week ongesteld worden, of niet natuurlijk nog beter, maar verder is afwachten hoe je cyclus gaat verlopen na een miskraam..
Succes!

Groetjes Jessica

Terug
Bovenaan