A
Anoniem
Guest
Hallo!.. ik ben 20 jaar en nu 15 weken zwanger
(erg jong dat wel)
Mijn vriend is echt gelukkig ermee. . al was het erg schrikken ..
Hij gaat overal mee naartoe .. gewoon omdat ie helemaal zeker wilt zijn dat alles goed is .. en dat hij er voor mij kan zijn .
hij zei vanaf het begin af aan al .. dat hij overal mee naar toe zou gaan .
wat ik erg lief vind .. want je leest-ziet-hoord ook wel iets anders..
toen ik wat met hem begon (half jaar terug.. idd erg snel gegaan..)
rookte hij een joint per dag..(ik zelf helemaal niet .. mij intresseerd dat allemaal niet)
Toen had ik ook zoiets van .. ik merk er niks van .. -dat is ook zo ... bij hem merk je helemaal niks .. hij blijft hetzelfde- dus wat maakt mij het uit ..
maar nu!.. nu ik zwanger ben .. heb ik het eigenlijk liever niet meer .. misschien is dat iets te egoistisch van mij? .. en heeft mss iemand een idee hoe ik dat een beetje naar voren kan brengen? ik wil niet zo'n meisje zijn die alles bij hem verbied en dat soort dingen ..
Liefs JoY!!
(erg jong dat wel)
Mijn vriend is echt gelukkig ermee. . al was het erg schrikken ..
Hij gaat overal mee naartoe .. gewoon omdat ie helemaal zeker wilt zijn dat alles goed is .. en dat hij er voor mij kan zijn .
hij zei vanaf het begin af aan al .. dat hij overal mee naar toe zou gaan .
wat ik erg lief vind .. want je leest-ziet-hoord ook wel iets anders..
toen ik wat met hem begon (half jaar terug.. idd erg snel gegaan..)
rookte hij een joint per dag..(ik zelf helemaal niet .. mij intresseerd dat allemaal niet)
Toen had ik ook zoiets van .. ik merk er niks van .. -dat is ook zo ... bij hem merk je helemaal niks .. hij blijft hetzelfde- dus wat maakt mij het uit ..
maar nu!.. nu ik zwanger ben .. heb ik het eigenlijk liever niet meer .. misschien is dat iets te egoistisch van mij? .. en heeft mss iemand een idee hoe ik dat een beetje naar voren kan brengen? ik wil niet zo'n meisje zijn die alles bij hem verbied en dat soort dingen ..
Liefs JoY!!