@ JOKA81

A

Anoniem

Guest
Hey Karin,

Van harte gefeliciteerd!
Echt super nieuws voor jullie!

Ik mag nog wel ff wachten, maar hoop dan ook dat ze een vruchtje van 8 weken zien.....
Dan is al veel van de onzekerheid weg.  
Zit nu stiekem toch alweer op een klein  wolkje.

Sterkte de komende 5 weken.

Groetjes Wendy

Hoi Wendy,

Even een paar dagen niet op internet geweest en dan nu een berichtje voor mij wat leuk!

We genieten er voorzichtig van, gezien onze voorgeschiedenis. Wel hebben we de 2 keer dat het voor onze dochter misging nooit een kloppend hartje gezien, dus dat geeft de burger moed. Vandaag heb ik het mijn baas verteld en 2 collega's. Mocht er dan iets zijn dan kan ik daar in ieder geval mijn verhaal kwijt. De vorige keer ben ik zeker rond de 10 weken erg beroerd geweest. Het valt me tot nu toe nog mee. Ik ben de hele dag door een beetje misselijk en moet de hele dag door kleine beetjes eten om dat misselijke gevoel een beetje weg te krijgen. En erg moe, maar ach met dit donkere weer vroeg m'n bed in vind ik geen straf.

Hoe voel jij je, heb je last van kwaaltjes of valt het allemaal wel mee? Jij ook sterkte de komende tijd. Laat wat van je horen als je meer weet!

Liefs,
Karin

Hey Karin,

Bij ons was het inderdaad ook het geval dat er geen kloppend hartje te zien was bij de miskramen.
Krijg je wéér de vraag '' weet je wel zeker dat je zo ver bent en misschien is het gewoon nog te vroeg" Terwijl ik wel echt zeker wist wanneer ik nog ongesteld geworden was en hoe mijn eigen periode eruit zag....
Je zag dan wel het vruchtzakje en de veranderde baarmoeder maar geen hartje.

Dus ik ben ook heel benieuwd naar 8 dec. Hoop echt wel dat we dan wat zien.

Volgens mijn collega, 1 weet het, moet ik er toch maar op tellen..... Ik was 1 dag overtijd en hij vroeg me al of het alweer raak was..... Hij kent me wel echt goed en merkte gelijk dat ik "anders" was. ( Wist het zelf niet eens....)  
Heb nog nergens echt last van, alleen ben ik ook nu weer ontzettend moe. Dan is dit  weer wel lekker ja!

Laat je zeker wat horen als we geweest zijn!  
Groetjes Wendy    

Terug
Bovenaan