jol!!!

heee jol
vandaag is de dag!!!al wat te zien van een eventuele ongi???ik hoop het niet hoor meis,spannend hoor.

had je al ff niet gelezen.ben heel erg nieuwsgierig of het deze maand raak is voor jullie,ik duim heel hard voor je hoor.laat je snel wat horen???

hier is mn ongi al weer voorbij gelukkig hihihi,

we mogen deze week weer beginnen met klussen.we gaan er weer met frisse moed in.hopende dat het deze maand een keer gaat lukken.ik laat me nu in ieder geval niet gek meer maken,door mn lijf,al 2 mnd is het bal met de symptonen,iedere keer dacht ik dat het raak was maar lijtk erop dat ik iedere maand weer meer pms klachten krijg,nou ja we wachten nu in ieder geval maar gewoon mn nod datum af en dan zien we het wel weer.
nou spreek je wel weer hier.

liefs nathalie
 
Hoi Nathalie,
Wat kan ik zeggen het rode front is nog niet gearriveerd. Heb nog steeds allemaal lichamelijke klachten. Ik had me voorgenomen om donderdag pas te gaan testen als ik dan eventueel nog niet ongi was. Maar vanavond met de man besproken en die zei test morgen maar donderdag is nog ver weg. Ik moet zeggen dat ik eigenlijk bang ben om de test te doen. Wat als ik nou weer niet zwanger ben en ergens in mijn achterhoofd hoop ik zo erg van wel, maar denk ook dat ik het deze maand weer niet raak is. Maar morgen trekken we de stoute schoenen aan en om 5.30 sta ik met de test in mijn handen. Ik wil hem samen met mijn mannetje doen.
Dus als ik wat weet laat ik het je weten. Lief dat je zo aan me denkt en voor me duimt. Hé bij een van ons beide moet het toch een keer raak zijn.
Jij alsvast weer veel pret en plezier met de aankomende klussen.
Ik duim ook nog steeds voor je.
Veel liefs Jol.
 
Terug
Bovenaan