@Jolanda

A

Anoniem

Guest
He Lieverd,

Hoe is het nou met je? Houd je het nog een beetje vol.... Weet dat je hier alles kwijt kunt he!

dikke X Maris

ps als ik in de buurt woonde zou ik je een knuffel komen brengen

Hey Maris,

ach ja ik hobbel gewoon verder!!
Gister een flinke uitbarsting gehad en hij is toen alles gaan doen wat me dwars zat
EN ik heb hem ook gezegd dat ik er van baal dat ik eerst uit mijn stekker moet gaan voordat hij iets gaat doen!
Daarna zijn we gewoon ff lekker de deur uitgegaan en de laatste dingetjes aangeschaft
Tussendoor nog wat voorweeen weggepufd en daarna een leuke heerlijke dag gehad
Nu alleen afwachten hoe lang hij dit vol gaat houden
Ik heb voor mezelf wel een soort van ultimatum in mijn hoofd gesteld en ik zie dan wel hoe het gaat
Hij weet in ieder geval hoe ik er over denk!

Thanks voor de knuffel meid

Hoi Jolanda,

Ik vind het heel moeilijk om iets tegen je te zeggen maar wil je wel zeggen dat we volgens mij allemaal aan je denken en hopen dat je maar snel mag bevallen en dat je je dan weer snel beter voelt.
Ik hoop dat het toch voornamelijk de hormonen zijn en anders moet je proberen om voor iedereen een zo goed mogelijke beslissing te nemen.
Weet dat we er altijd voor je zijn.

Heel veel succes de komende tijd.
Inge

He Lieverd,

Goed dat je je hart hebt gelucht! En ik weet bijna zeker en hoop het ook van harte dat het door de hormonen komt. Want ik weet hoe gek je mannetje op jullie is. Echt hormonen, je wordt er gestoord van.... Ik ben ook weer niet te genieten en heb weinig geduld......

Knuffel Maris

Terug
Bovenaan