@Jolandaatje26

A

Anoniem

Guest
Hoi Jolanda,
ik vroeg me af hoe het nu met je gaat?
Je had laatst een topic over die kl*%#arbo, ik hoop dat er inmiddels wel een oplossing is gevonden.
Groetjes van Sonja

Hoi Sonja,

Het is nog steeds een gedoe hoor maar het is al iets positiever.
Afgelopen maandag mijn leindinggevende gebeld en die begreep mij goed en gaat een afspraak voor mij maken bij een echte arts ipv de reintregratiearts.
ook heb ik mijn inzet getoond en ben afgelopen woensdag naar het werk geweest.
Mijn man mocht er bij blijven want die bracht mij..
Ik heb het 2 uurtjes volgehouden maar daarna ging het echt niet meer...
ik kwam lachend binnen en ging met tranen in mijn ogen weg..
Mijn andere leidinggevende was erbij en die heeft dus met eigen ogen gezien dat het niet gaat en gelijk weer ziekgemeld.
gister weer fysio gehad en de rest van de dag zowat plat gelegen.
vandaag gaat het weer redelijk.
dus ja het blijft afwachten wat er nu weer gaat gebeuren
maar wel lief dat je naar me vraagt...

dikke knuf

He Jolanda,

Fijn dat je leidinggevende meewerkt! Erg lief. En wel goed dat je het toch hebt geprobeert.
Hoop dat je je snel beter voelt.

Dikke knuffel Maris

Hey Maris,

ja ik ben zeker blij dat ze positief zijn..
Poeh had het er erg moeilijk mee... maar gelukkig viel het allemaal weer mee...
Ben alleen benieuwd wat er nu allemaal weer te wachten staat...
En daar kan ik niet zo goed tegen dus word ik weer extra gespannen en dat trekt weer door naar mijn nek, schouders en rug   dus ja dan zit je weer in dat cirkeltje
Dus ben denk ik nog wel ffies zoet er mee

Kus

Hoi Jo,

Gewoon rustig aan doen en wat niet gaat dat gaat niet! Probeer je niet druk te maken, want als ik het zo lees is je leidinggevende erg met je begaan!

X Maris

Hey Jolanda,

Wat goed dat je toch bent gegaan! Hebben ze idd zelf kunnen zien dat het niet ging! En ik snap dat je je nu nog druk maakt om wat er gaat komen, zo ben ik ook,maar daar krijg je idd alleen maar stress van en dat werkt ook averechts
En gelukkig werkt je leidinggevende nu goed mee!!!
Hou je ons op de hoogte?
Sterkte iig!!!

xxxjes

Hoi Jolanda,
gelukkig heeft je baas nu wel (een beetje) begrip voor je situatie.
Ik hoop echt dat jullie tot een oplossing kunnen komen.
Ik heb zelf een jaar ziek thuis gezeten ivm HELLP-syndroom maar ik heb gelukkig geen problemen gehad met de arbo-arts, zij is een vrouw en wist gelukkig veel van het syndroom af dus ik hoefde het niet helemaal uit te leggen.
Nou meid hou je taai, probeer niet (teveel) te stressen, denk aan je kindjes en je eigen gezondheid,
groetjes van Sonja

Terug
Bovenaan