@Jolike

O Jolike, nu zonder verwarming is echt rot zeg!
Misschien kun je beter even ergens anders naartoe gaan? Hoop dat jullie snel uit de kou zijn.

Groetjes Babybelle

hallo,

ik heb van mijn vader een straalkacheltje gekregen en komt ook wel iets of wat warmte vanaf, maar het is hier inmiddels zo door en door koud dat het wel uren duurt voordat het warm is.
heb om 2200 uur weeeer gebeld en kreeg te horen dat ze tot 2300 uur konden bellen maar helaas niemand gebeld.
nu morgen weer een dag afwachten.
ik kan morgen met ikenna wel ergens naartoe waar het warm is en vanacht mag ikenna lekker bij mij in bed blijven liggen zodat we wat warmte van elkaar hebben en dan zien we wel of we morgenvroeg niet bevroren zijn hahaah..

groetjes van deze ijspegel

Ik hoop dat het vandaag gemaakt word! Is echt armoe als je in de kou moet zitten.
Als het vandaag niet gemaakt wordt moet je echt bij iemand logeren hoor!

groetjes Maris

hoi Jolike,

hoe was de nacht in die kou? Ik hoop dat vandaag je verwarming gemaakt is/wordt want dit is echt niet leuk met deze temperaturen.

Ik duim voor je.

groetjes Tamar

hallo allemaal,

update verwarming hahaah.

nou het is hier nog steeds erg koud, als het al niet kouder is als gisteren.
vanmiddag nadat ik bedrijf en woningbouwvereniging verschillende keren weer gebeld heb eindelijk een monteur geweest.

nu zal je denken eindelijk verwarming maar helaas..............
printplaat is helemaal kapot en nu had deze aardige man geen nieuwe printplaat bij had er al 2 moeten gebruiken vandaag en kon dus niet meer op de zaak komen ggggrrrrrrrrrrrrrrr
nu komt hij morgen eind van de middag terug met hopelijk een goede printplaat pfffffff

het straalkacheltje lekker op mijn slaapkamer gezet nu en ikenna ligt er al heerlijk te slapen en ik kruip er zometeen ook lekker in.

kus voor iedereen

O, wat balen zeg! Nou, jij verdient morgenavond een heerlijk warm huis. Je zou toch verwachten dat die man van dat bedrijf wel alles bij zich heeft in deze kou. Nou, succes!

Groetjes Babybelle

Terug
Bovenaan