Jollein beige / nougat muurverf

Hi,<br />Mijn vriend en ik zijn opzoek naar een muurverf welke een mooie match is met de spulletjes van Jollein in de kleuren beige / nougat.<br />Iemand hier ervaring mee of tips? ?<br />
 
Wij hebben flexa sany steps en ook spulletjes van Jollein in die kleur. Ze zijn niet precies hetzelfde maar het kleurt bij elkaar we mooi. Je kunt flexa kleurtesters halen en dan kijken welke je het mooiste vindt matchen.
 
Ik weet dat 'little dutch' naast spulletjes ook zijn eigen verf kleuren verkoopt. Zaten erg mooie kleuren tussen. Misschien vind je daar iets geschikte?
 
[quote quote=10540762]Ik weet dat 'little dutch' naast spulletjes ook zijn eigen verf kleuren verkoopt. Zaten erg mooie kleuren tussen. Misschien vind je daar iets geschikte?[/quote]Ah super. Ga ik daar ook even kijken ?
 
Wij hebben tijdens ons verbouwing geregeld spullen mee naar de verfwinkel genomen en dan keken ze daar hoe ze die kleur kunnen mengen en welke verf geschikt is, ideaal.
 
Heb ook precies deze kleuren en wij hebben de kleur ‘champignon’ van de Gamma gebruikt van het merk Flexa.
Het is een hele mooie zachte heel licht grijs/beige kleur.
 
Terug
Bovenaan