Jonathan is geboren!!!

A

Anoniem

Guest
Donderdag 13 nov. is mijn zoon Jonathan geboren!!! 's Avonds (12 nov) begonnen de de weeen om 19:30 uur. Heel licht voelde ik iets regelmatigs, maar het was zo mild dat ik eigenlijk niet verwachtte dat het met de bevalling te maken kon hebben. Ik was pas 24 nov. uitgerekend! Om 23:30 werd het echt wel heftiger en zijn we gaan timen. De VK kwam tegen 00:30 uur en toen deed het al echt pijn en wist ik dat het heeeeeel snel zou gaan gebeuren. Ik bleek al 5 cm ontsluiting te hebben en we zijn - al persweeen tegenhoudend - naar het ziekenhuis gecrosst. De VK belde vanuit haar auto naar het ziekenhuis. Dat bleek vol te zijn: er was geen personeel voor ons. Godzijdank was onze VK doortastend. We komen toch, heeft ze gezegd. Ik doe het wel alleen, zonder personeel! En zo heeft mijn man de VK geassisteerd tijdens de geboorte van Jonathan. Om 01:00 uur lag ik op bed in de verloskamer en mocht ik persen. 4 persweeen en 9 minuten later hadden we een prachtige, kleine zoon van 2500 gram. Na het douchen moesten we weer weg, want ze hadden de verloskamer weer nodig en zo waren we dus om 02:45 uur weer thuis. Anderhalf uur na zijn geboorte in het ziekenhuis lag Jonathan in zijn eigen wiegje thuis...

Een heel rare bizarre bevalling. Supersnel en makkelijk, dat wel! Ik dank onze VK voor haar daadkracht. Als we naar het andere ziekenhuis door waren gereden, zoals de mensen van dit ziekenhuis wilden, was ik in de auto bevallen...

Groetjes, Stasha.

Gefeliciteerd met je zoon!!
Zo dat is echt een snelle bevalling. Spannend ook, met zo'n ziekenhuis 'zonder' personeel.
Geniet ervan!
Groetjes, Sabine

Hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Jonathan!!
Wat een bijzondere bevalling, achteraf een mooi verhaal. Maar wel ff pittig, dat er geen personeel is en er beroep op de assisterende krachten van je man gedaan werd (nieuwe roeping?!) En dan al zo snel weer naar huis. Spannend om dan zo alleen te zijn met jullie nieuwe wondertje.
Hopelijk is kraamweer beter geregeld qua personeel, zodat jullie goed in de watten gelegd worden.
Geniet ervan en van de kraamtijd!
Veel geluk met elkaar,
groetjes, Mira, 40+4 van nr 2

Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon.

veel geluk samen

groetjes Masja

Terug
Bovenaan