jong alleen staand moeder

hallo ik ben een moeder van 19 jaar oud.


ik ben vorig jaar 1 dag voor oud en nieuw er achter gekomen dat ik zwanger was , toen was ik al 2 maand weg bij mijn ex vriend. ik voelde me met de kerst niet zo lekker ik had last van de rug en ik was er misselijk.een vriendin zei tegen mij dat ik een test moest halen omdat zij dacht dat ik zwanger was .Om haar te bewijzen dat dat niet het geval was heb ik een test gehaald.
binnen tien minuten stond ik weer bij de drogist om een tweede test te halen want ik geloofde er niks van ,hoe dat kon ik was elke maand optijd ongesteld en ik was een trouwe pil slikker.
ik vertrouwde het niet en ben naar de dokter gegaan en ik bleek al 18 weken zwanger te zijn. ik heb een perfecte zwangersschap gehad en ik ben bevallen van een beeldschone dochter .
mijn vraag is zijn er meer alleenstaande moeders die er zo laat achter zijn gekomen of ook zo jong moeder zijn geworden
ik zou wel willen weten hoe jullie dat hebben gedaan,heeft de vader ook contact met zijn kind

groetjes jillvanny(pretletter)
 
Hoi Jillvanny,



Een kennis van mij heeft ook op haar 19e een kindje gekregen, haar
zoontje is nu 8. Zij heeft de hele opvoeding alleen gedaan, want het
was toen ook al uit met haar vriend net als bij jou. Ondanks allerlei
voorbehoedsmiddelen is ze toch zwanger geworden...dus ook totaal
onverwacht. Ik weet dat ze het best zwaar heeft gehad soms maar ze is
wel verschrikkelijk dol op haar kind. Met de vader heeft ze een
redelijk goede verstandhouding; hij ziet zijn zoontje elke twee weken
een weekend en in de vakantie altijd een paar weken. Zo doen ze dit al
vanaf het begin. Hij draagt ook financieel bij door elke maand een
bedrag over te maken.

Het lijkt me wel een gek idee om zo maar ineens zwanger te zijn! Ik ben
zelf net moeder geworden (mijn dochter is nu 4 maanden), maar wel omdat
mijn vriend en ik dit heel graag wilden.

Hoe oud is je dochter nu? Krijg je een beetje hulp van de mensen om je
heen? Heel veel succes met alles en vooral heel veel plezier met je
dochter gewenst.



groetjes Maaike

 
quote: maaikemaaike reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('28-11-2005 13:08:40'));

Hoi Jillvanny,

Een kennis van mij heeft ook op haar 19e een kindje gekregen, haar zoontje is nu 8. Zij heeft de hele opvoeding alleen gedaan, want het was toen ook al uit met haar vriend net als bij jou. Ondanks allerlei voorbehoedsmiddelen is ze toch zwanger geworden...dus ook totaal onverwacht. Ik weet dat ze het best zwaar heeft gehad soms maar ze is wel verschrikkelijk dol op haar kind. Met de vader heeft ze een redelijk goede verstandhouding; hij ziet zijn zoontje elke twee weken een weekend en in de vakantie altijd een paar weken. Zo doen ze dit al vanaf het begin. Hij draagt ook financieel bij door elke maand een bedrag over te maken.
Het lijkt me wel een gek idee om zo maar ineens zwanger te zijn! Ik ben zelf net moeder geworden (mijn dochter is nu 4 maanden), maar wel omdat mijn vriend en ik dit heel graag wilden.
Hoe oud is je dochter nu? Krijg je een beetje hulp van de mensen om je heen? Heel veel succes met alles en vooral heel veel plezier met je dochter gewenst.

groetjes Maaike




hoi maaike

mijn dochter is nu 5 maand oud en ik ben echt zo dol op haar
ik ben ook zo blij dat ik mijn eigen hoofd heb gevolgd door het niet te laten weg halen
áls het aan de vader van mijn dochter had gelegen dan had hij nooit een dochter gehad. ik heb gelukkig een hele lieve familie, ik woon om dit moment bij mijn tante in samen met mijn dochter shanoa en over 2 maandjes heb ik weer mijn eigen plekje
met mijn ex heb ik totaal geen contact meer ik heb hem na de bevalling een kans gegeven en het enige wat hij kan is verwijten naar mijn hoofd gooien.
maar ik ga het helemaal redden met mijn kleine wonder jullie ook heel veel plezier met jullie dochter

groetjes jillvanny
ps heeft jullie dochter al een tandje ?? die van mijn heeft er al 2 en de derde komt ook al
 
Wat vervelend dat je ex zo reageerde. Wel lief dat je familie je zo
goed opvangt! Dat is wel heel belangrijk heb ik gemerkt. Mijn ouders
zijn ook helemaal gek met Sophie en mijn moeder gaat straks één dag in
de week op haar passen als ik weer aan het werk ga, lief he.

Goh dat jouw dochter al tandjes heeft! Die van mij nog niet, maar ik
voel al wel wat harde plekjes op de plaats waar ze moeten komen, maar
weet niet of dit normaal is of dat er tandjes aan zitten te komen. Ze
kwijlt wel heeeeel veel en wil constant overal op bijten en sabbelen,
maar dat is geloof ik vrij normaal voor haar leeftijd.



groetjes Maaike

 
hoi hoi ik ben ook een alleenstande moeder van 19 jaar oud

en ik kwam bij 22 weken der achetr dat ik zwanger was voor die tijd vaak bij dokter geweest en die zij dat ik een onsteking of maagklachten had maar ik vertrowude het naar die tijd niet dus test en ja hoor zwanger dus moest echo maken en ja hoor 22 weken en     bij me 37 ste week ben ik bevallen en me zoontjuh   bryan is nu 2 maanden en 3 dagen
en slaapt snchats lekker door       en komt tegen 4 uur pas weer     en tussen 10 en 11 op bed    
 
hoi maaike zo begon mijn dochter ook eerst begon ze overal op te bijten en ze kwijlde ook heel erg maar dat is duidelijk het begin van tandjes
trouwens nog bedankt voor je reactie

groetjes jillvanny
 
quote: lwdgirl19 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('30-11-2005 10:36:05'));

hoi hoi ik ben ook een alleenstande moeder van 19 jaar oud

en ik kwam bij 22 weken der achetr dat ik zwanger was voor die tijd vaak bij dokter geweest en die zij dat ik een onsteking of maagklachten had maar ik vertrowude het naar die tijd niet dus test en ja hoor zwanger dus moest echo maken en ja hoor 22 weken en     bij me 37 ste week ben ik bevallen en me zoontjuh   bryan is nu 2 maanden en 3 dagen
en slaapt snchats lekker door       en komt tegen 4 uur pas weer     en tussen 10 en 11 op bed    




hoi
goh dus jij bent er ook vrij laat achter gekomen.
heb jij nog wel contact met de vader van bryan??
en heb je een zware bevalling gehad.
en hoe heb jij het allemaal gedaan zoals ga je nog naar school ?en hoe hebben je ouders het opgevangen . mijn moeder die schrok zich rot en was zelfs heel bood op mij in het begin, ze zij dat ik de pil niet goed had geslikt. terwijl ik hem elke dag braaf op het zelfde tijdstip slikte.
laat je het even weten.
groetjes jillvanny
 
hey hey  

pretletter

me ouders hebben het goed opgevangen allebei en ze zijn dolgelukkig met hun klienzoon

nee geen zware bavalling   4uurtjes maar half uur persen en hij was er woog 2980 46 cm   3 weken te vroeg

 nu is die 2 maanden en 4 dagen en hij weegt 4285 en is 54,5 cm    

hou oud is die van jou enzo

hbe je msn ik wel

leeuwarderbitch18@hotmail.com

kunnen we chatten ik heb nog geen een alleenstaande in me lijst lijkt me erg leuk ben tot een uur of 12 online dus zie je vanzelf wel gr desiree


veel plezeier met de kleine
 
Terug
Bovenaan