Jong en zwanger!

hallo allemaal,
ik ben 19 en nu 4 weken zwanger..
ik en mijn vriend zijn er blij mee,
alleen we zien er tegenop om het onze ouders te vertellen..
heeft iemand nog goeie tips?
alvast bedankt!
mama M
 
hoi,
ons eerste kindje was ook niet gepland. we hebben het op een avond het aan onze ouders verteld toen was ik volgens mij week of 6 of 7 zwanger. we hebben het gewoon gezegt. pap ik moet je wat vertellen je word opa. hij schrok in eerste instantie wel (want ja we woonden nog thuis enz,) maar was even later dol blij. daarna zijn we naar mijn vriend zijn ouders gegaan en daar heeft hij het woord gedaan en ook gezegt jullie worden opa en oma. en zijn ouders geloofden ons eerst niet die dachten dat we een grapje maakten (omdat het hun ook overkomen was) maar ook die waren daarna dol blij.

dus zou zeggen even door de zure appel heen bijten en het gaat helemaal goed komen. ik zag er ook als een berg tegenop vooral bang voor de reacties maar het luchte enorm op toen ik het verteld had!

succes! laat de reactie van jullie ouders nog maar even weten ben ik wel benieuwd naar.
 
Jullie zijn er blij mee, laat dat duidelijk merken. Straal zo hard dat het eigenlijk niet meer kan om een negatieve reactie te geven.
Wonen jullie samen? Hebben jullie een vast inkomen? Als dat in orde is, dan is het toch helemaal makkelijk. Waarom zou iemand dan vervelend reageren.
 
Terug
Bovenaan