Jong en zwanger..

Hallo,

Ik ben een meisje van 23 jaar en ben er net achter gekomen dat ik ongeveer 5 weken en een paar dagen zwanger ben. Het kindje is absoluut niet gepland aangezien ik geen vaste relatie heb en nog op kamers woon met twee vriendinnen in een ruim huis, maar wel een vaste baan heb.. is het wel welkom want ik ben gek op kinderen en het is toch een wonder! Zeker als ik dan de verhalen lees van vrouwen die moeite hebben met zwanger worden..Wie ben ik dan om het te laten weghalen? Toch begrijp ik ook wel dat de situatie niet ideaal is.

Zijn er meer jonge meiden zwanger en of herken je deze situatie..?

Groetjes Nijn
 
ja ik ben 25 en nu zwanger van ons 2e kindje.
ik ben dan wel getrouwd. maar ook jong.
heel bewust voor gekozen.

opa's en oma;s zijn ook nog jong en kunnen dus ook lekker genieten van hun kleinkinderen.

je bent inderdaad eerder zwanger als je jong bent en hebt ook minder problemen.

veel succes met je zwangerschap geniet ervan.
 
Hey Pieteke!

Bedankt voor je reactie..
Vreemd dat mijn onderwerp er twee keer op staat maar goed..

Gefeliciteerd met je zwangerschap! Hoe oud was je bij je eerste kindje?

Ik ben ook wel blij hoor.. en ik ga er gewoon voor! Mijn ouders zijn ook de mensen die mij altijd steunen en ik heb lieve vrienden en de vader maak ik me ook niet druk om die is al jaren een hele goede vriend van mij. Het is alleen nog even van: hoe ga ik het allemaal handelen?!

Bedankt voor je reactie!
Liefs Maudy
 
Gefeliciteerd met je zwangerschap!

Wel heftig, hoor. Ik kan me voorstellen dat je het kindje wilt houden, het is en blijft een wondertje..

Ik zou wel willen meegeven, zorg voor zoveel mogelijk steun om je heen ook voor na de geboorte. Mensen die je willen helpen en steunen.

Dan kan er verder niet veel mis gaan, liefde en aandacht is het belangrijkste wat zo'n kleintje nodig heeft!!

succes!
 
gefeliciteerd met je zwangerschap!!

ik ben 22 en nu 21 weken zwanger van onze 1ste kindje.ik woon samen met mijn vriend we zijn niet getrouwd.maar ben er erg blij mee en ik hoor ook vaak dat ik wel jong zwanger ben!!maar ik ben er helemaal klaar voor dus geniet van je zwangerschap en heb scheit aan de andere mensen!!mensen hebben toch altijd wat te zeuren hoor!!

geniet ervan meid!!en hoe reageert je familie,vrienden?

groetjes Annet
 
Gefeliciteerd met je zwangerschap!

Ik ben net 24, op mijn verjaardag de test gedaan en nu 9 weken zwanger!
Ik ben getrouwd sinds een paar maanden en we wilden graag een kindje. Nog geen van mijn vriendinen heeft kinderen, maar ze vinden het allemaal wel leuk!
Mijn zusje is in september vlak voor haar 20e verjaardag bevallen van haar eerste kindje. Ze woont nu tijdelijk bij mijn ouders omdat ze geen relatie meer heeft.

Ik vind het leuk om jong kinderen te krijgen, maar ben wel blij dat ik een man en een huisje heb. Ik studeer zelf nog wel, maar dat is een deeltijd opleiding.

 
Terug
Bovenaan