<p>Goedenavond, </p><p>ik weet echt niet waar ik mijn gevoelens kan uiten vandaar dat ik maar een bericht schrijft want ik weet niet wat ik moet doen.. </p><p>ik ben jareanne, 22 jaar ik ben in verwachting van me eerste kindje. </p><p>Ik ben deels blij want tenslotte is mijn eerste kindje alleen de situatie waar ik terecht ben gekomen, maak het zwaar.</p><p>Ik ben op het moment 8 weken zwanger van mijn ex van 6 jaar terug ( altijd aan/uit contact gehad) </p><p>hij heeft een vriendin van bijna 3 jaar, maar is in feite vreemd gegaan 2 jaar lang met mij.</p><p>Ik ben sinds paar weken achter gekomen dat ik in verwachting bent maar hij is er niet mee eens. Hij wil dat ik het weg haal, en nu ineens zegt hij dat ik liegt over de zwangerschap terwijl ik hem meerdere malen heb gezegd je mag mee naar de vk.. </p><p>Kort samen gevat hij heeft mij vandaag helemaal uitgescholden van dat ik lieg, dat ik de grootste fout ben in zijn leven en dat hij niets met mij te maken wilt hebben.. </p><p>ik ben echt super verdrietig, ik denk het doet me meer hoe ik al die hormonen hebt, het word mij te veel ofzo.. </p><p>hij heeft mij overal geblokkeerd enc, prima zijn keuze. Maar is het fout als ik zeg dat ik niets meer laten horen mijn hele zwangerschap en ook daarna.. </p><p> </p><p> </p><p> </p>