jong moeder worden wie nog meer.??????

A

Anoniem

Guest
hallo meiden
ik ben marielle
ben 19 jaar en ik en mij man willen graag
een kindje
wij hebben er voor gekozen om het tegen niemand
te vertellen over onse kinderwens
ik vind het altijd zo vervelend als mensen zeggen
jullie moeten nog even wachten hoor
eerst even genieten maar je kon toch ook genieten met een kindje
vind ik...
wie wil er nog meer jong moeder worden
lijk me leuk om met jullie er over te kledsen
kussjes marielle

Hoi Marielle, ben zelf nu 23 jaar en mijn man en ik willen ook graag een kindje. We zijn nu bezig met de tweede ronde voor ons eerste kindje. Ook wij hebben het nog aan niemand verteld, want je weet maar nooit hoe lang het allemaal gaat duren voordat we zwanger zijn. Ik krijg tegenstrijdige opmerkingen te horen uit mijn omgeving: of de mensen vinden nog dat we lekker samen moeten genieten en andere vinden het eigenlijk wel eens tijd worden dat we een kleine krijgen. We zijn namelijk al 2 1/2 jaar getrouwd.
Maar goed, de mensen moeten maar blijven denken. Wij willen graag een kleine en hopelijk gaat dit snel gebeuren. Groetjes, juffie

He meiden

Mijn vriend en ik zijn ook 23. En willen heel graag een kleintje. Zitten ondertussen al in ronde 9.
Er weten maar weinig mensen dat we "bezig" zijn. diegene vinden het heel leuk voor ons. Andere mensen, als we het wel eens over kinderen hebben, zeggen altijd meteen, eerst lekker genieten hoor!
Ik denk dat je prima met kindje kunt genieten, en je weet nooit hoe lang het duurt voordat het "raak" is.
Als ik nu zie dat ik al in ronde 9 ben, had bij wijze van al bevallen kunnen zijn! hihi

Veel mensen weten niet wat ze zeggen als ze het hebben over nog even genieten enzo... ach... als wij het maar weten!

Meiden veel succes en ik hoop dat jullie snel zwanger mogen zijn.

Liefs Jacqy

Hee meiden,

Ik ben 18 jaar (einde van de maand 19) en mijn vriend(25) en ik zitten nu in ronde 5.. Dus al 5 maanden bezig.. Wij hebben het aan enkele mensen verteld en die reageerde hartstikke leuk.. maar de mensen die er niks van af weten zeggen ook vaak.. nog even mee wacht joh je bent nog (veel te) jong.. deze opmerkingen doen pijn.. teminste bij mij wel.. Mensen proberen (naar mijn idee) te zeggen dat we daar nog neit klaar voor zijn heb ik het idee.. En dat vind ik zeer vervelend.. Maarja als je het wil dan wil je het.. en dan moet je zelf je beslissingen maken en niet een ander.. een goede relatie en een dak boven je hoofd zijn toch wel een van de belangerijkste dingen en die hebben wij..

xxx Mamoetje

Hey Hallo!

Leuk hoor, jong moeder worden, tenminste, dat lijkt ons ook zo...

Ik ben net 22 en mijn vriend is 32...

Wij zijn al een tijdje bezig maar omdat mijn menstruatie nogal

onregelmatig is, is het allemaal wat lastig. Het wordt nu wat regelmatiger

dus ik heb pas nu het gevoel dat we ervoor kunnen gaan..

Succes!

Liefs ons.

Heeeeeeeeeey hoi!

Het is heerlijk om jong moeder te zijn! En straks als de kids wat ouder zijn is het voor hen ook super leuk... jonge ouders... ja toch? Ik ben zelf 22 en op mijn 21 (vorig jaar) beviel ik van een prachtige zoon!!! Hij zit nu bij mij op schoot, is woensdag 3 maandjes, en het is een heerlijk mannetje! Echt genieten hoor... Er is mij tot nu toe nog maar weinig tegengevallen. Maar wat jij zei, wat andere mensen zeggen... dat vind/vond ik gewoon stom, bij mij reageerden mensen zelfs wel is zo, zelfs nog als ik vertelde dat ik zwanger was! Nou succes...

p.s. DEZE MAMA ZIT ER OVER TE DENKEN OM WEER VOOR EEN VLGEND KINDJE TE GAAN....!!!!

Hoi meiden

Ik heb altijd heel graag jong moeder willen worden.
Ik ben nu 21 en ben morgen 27 weken zwanger. ben 10 juni uitgerekend en ben zelf 14 juni jarig. dus of ik nog 21 ben of net 22 geworden ben als ik mamma word dat weet ik nog niet. maar valt wel onder jonge mama toch?? Mijn man is nu 29.
We zijn allebei superblij en gelukkig met de zwangerschap en helemaal trots.
ik heb geen negatieve reacties gehad, alleen maar leuke reacties. maar denkd at mensen t ook wel verwacht hadden van mij/ons.
vanavond hebben we een pret echo. hebe r onwijs veel zin in

liefs arina

Hoi hoi..
Ik ben ook een jonge moeder, ik ben nu 24 en was 22 toen onze dochter Nadia geboren werd. Wij gaan nu voor een broertje of zusje erbij!
Leuk dat je er ook bij komt op het forum.

xx Bren.

Terug
Bovenaan