jong zijn

hoi allemaal ik vind dat ik hier niet thuis hoor want ik ben nog maar 18 jaar en 4 maanden zwanger, van een jongen die illegaal is. ik heb zoveel problemen ik verlies maandag mijn huis waarscheinlijk, waar moet ik wonen met mijn ongeboren baby, soms heb ik het gevoel dat alles geen zin meer heeft. weet iemand iets? ik hoop dat ik jullie niet te depressief heb gemaakt.
dit is mijn adres, nog een paar dagen, kun je briefje sturen als je wil.
babeth biemolt
s.o.j palmelaan 55
9728 ve groningen



 
ga hulp zoeken bij instanties zolas opvanhuizen voor jonge moeders met kinderen die beglijden je in heel het proces heeeel veel sterkte ermee ikw eet hoe het is ik heb het zelfde meegemaakt en we zijn 5 jaar verder en ik ben heel gelukkig zwanger van me 2e heb al 4 jaar een huis en me rijbewijs gehaald en noem maar op dus met jouw kokmt het ook goed
 
Hoi Babeth,

Misschien kun je bij de gemeente info inwinnen welke instanties je kunnen helpen. Heb je niemand waar je tijdelijk terecht kan?
Heeeeel veeeel sterkte, want zwanger zijn op zich is al heel wat.

Lisette
 
hoi babeth.

hoezo zou je hier niet thuishoren?
dit forum is voor iedereen hoor, en je hoeft niet alleen maar met positieve dingen te komen, want dat is nou eenmaal niet altijd in een leven (helaas).
misschien kan je kontakt opnemen met je huisarts. die heeft wel adressen waar je heen kunt gaan. en misschien is het fiom iets voor je?
ik hoop dat je er allemaal uit komt.
liefs sandy mama van luna (5wk)
 
Hoi Babeth

Ik zou niet weten waarom jij hier niet hoort, dit is een zwanger zijn forum en jij bent zwanger dus jij hoort hier net zo thuis als ieder ander hier op de site die zwanger is.
Ik weet niet hoe ik je kan helpen maar heb je geen familie, of een huisarts die je kunnen helpen?
Er zijn toch wel instanties voor meiden in jou situatie??
Ik wens je heel veel sterkte en ik hoop je nog eens tegen te komen op dit forum en hoop dan dat je wat beter nieuws hebt.
Heel veel liefs hilde
 
hoi,

Ik weet wel een instantie waar je misschien terecht kan.
Het heet Fiom, het is een huis waar alleenstaande (aanstaande) moeders terecht kunnen. Het nummer staat vast in het telefoon boek, er zijn meerdere fioms in nederland, anders weet je huisarts het nummer wel.
Veel sterkte.
 
Hoi Babeth,

4 jaar geleden heb ik in hetzelfde schuitje gezeten. Zwanger en geen huis. Ik ben naar het Fiom gegaan en die heeft me erg geholpen.
1 ding is belangrijk: Geef nooit op!!!!! En blijf positief.
Sterkte en je komt er wel.
En geniet een klein beetje van je zwangerschap want er zit wel een wondertje in je buik.

Groetjes brenda
 
Terug
Bovenaan