Jonge ‘nieuwe’ mama’s omgeving Zwolle!

<p>hallo allemaal! <br />Sinds dat ik een zoontje heb zijn vriendinnen helaas aan het verwateren. <br />niemand in mijn omgeving is van mijn leeftijd en hebben kinderen. <br />mij zou het leuk lijken om meer meiden te ontmoeten die in hetzelfde schuitje zitten en ervaringen te delen of juist advies te vragen zonder dat het gênant is;) </p><p>mijn zoontje is 8 weekjes jong en hij heeft een mama van 25 jaar! <br /><br /></p>

Hi! Ik kom uit Kampen en ben bijna uitgerekend van ons eerste kindje (37 weken zwanger) en ben 26 jaar.
ik merk ook dat vriendschappen een beetje verwateren want ben de enige tot nu toe in onze omgeving die een kindje krijgt...
contact lijkt me erg leuk! 

Ik ben 30 weken zwanger, is dat ook goed? ? Ik ben 24 jaar en kom uit Biddinghuizen, gemeente Dronten! Ik ben ook de enige die een kindje verwacht en contact met andere jonge moeders lijkt mij ook leuk. ?

Ik ben 30 weken zwanger, is dat ook goed? ? Ik ben 24 jaar en kom uit Biddinghuizen, gemeente Dronten! Ik ben ook de enige die een kindje verwacht en contact met andere jonge moeders lijkt mij ook leuk. ?

Heey! 
37 weken zwanger! Wauw dan ben je er al bijna! Hoe voel je je? Weet je ookal wat het word?

30 weken komt ook al dichtbij de eind streep. Weet jij ook al of het een jongetje of meisje word? 

Misschien is een groeps app leuk om aan te maken?

Ik heb een e-mail adres aangemaakt waar iedereen haar telefoon nummer in kan sturen mochten ze interesse hebben in een app! 

lovingbubble@hotmail.com 

Ik woon in Zwolle en ben 23 week zwanger ben nieuw in Zwolle ken hier ook niemand, mocht je het leuk vinden in contact te komen voeg me toe via Instagram blond198931

Groetjes Francis, aanstaande moeder van een dochter.

Terug
Bovenaan