jonge gezinnen beurs 2009

Hallo allemaal!

Ik zit nu net lekker de "kinderen" te lezen en lees over de jonge gezinnen beurs van donderdag 5-11 t/m zondag 8-11.

Toen dacht ik: het lijkt mij een leuk idee om daarheen te gaan en wie weet kunnen we daar dan weer een soort van "meeting" houden!:cheer:

Tenslotte zijn we "vrienden" geworden dankzij het forum van jonge gezinnen!:shakeit:

Dus: wie gaat er mee naar de beurs?
Ik zou zelf graag op donderdag of vrijdag willen gaan ivm het programma voor de kleintjes (woezel&pip, ome Willem, Elmo, Nijntje etc etc.) en omdat het in het weekend altijd zóóóó druk is!

Ik ben de afgelopen 2 jaren geweest en ben erg enthousiast.
De huishoudbeurs vind ik niet zo leuk omdat het elk jaar vrijwel hetzelfde is, maar omdat je kindje nu weer in een andere levensfase zit als een jaar geleden, blijft het leuk.

Dus: wil je mee? stuur mij dan zsm een mailtje: dollfijn@hotmail.com
en dan stel ik volgende week de datumprikker in werking.

Liefs Monica

Hoi hoi,
ik zag toevallig ook dit weekend een artikel over de beurs. En zat ook te denken of ik er heen wilde.
Maar ik persoonlijk denk dat het met kindje hier niet echt werkt. Meestal als ik ouders met kids zag, dacht ik ook altijd...dat is voor een kindje toch niet leuk. Zo''n drukke beurs, kind voor een groot deel in de wagen. Verder slaapt die kleine van ons niet in de wagen, dus een dagje werkt sowiezo niet
Tja, misschien als het een ochtendje is....
Op zich vind ik het wel een leuk idee!!
Hoe denken de andere mama's erover?

Groetjes, Bianca

Als ik kon zou ik mee gaan!!! Maar helaas..... dat gaat dan niet meer lukken. Niet vanwege mijn bekken en niet omdat Jasmijn 4 weken te vroeg kwam..... Ik durf dan dus echt niet meer de deur uit. (6 december uitgerekend.
Maar wel een heel leuk idee van je Monica!!! Ik hoop dat je een grote groep dames bij elkaar krijgt en dat jullie een gezellige dag hebben.

@Bianca: Het is inderdaad erg druk voor een kleintje, maar het is ook errug! leuk hoor!!! Al die figuren van tv die ze herkennen! Ik las dat Bumba ook komt!!! Jasmijn is de grootste Bumba-fan van Nederland en Belgie dus ik baal extra dat ik niet mee kan.
Maar uiteraard moet je het wel zien zitten. Als je kindje echt niet slaapt in de wagen en ook niet zonder dutje kan, zou ik het niet doen.
Jasmijn zou misschien ook niet slapen in de wagen dan, maar ik zou het risico wel willen nemen. Dan slaapt ze maar een keer niet of erg weinig. Ik denk dat ik Jasmijn er een groot plezier mee zou doen om wel te gaan.

Liefs Trudi

Nou dit wordt de (eerste?) keer dat ik ga afzeggen.... Ik heb inmiddels een soort van traditie met mijn schoonzus. De mannen passen op en wij gaan heerlijk rondkijken. Overigens de eerste keer dat niet een van ons zwanger is haha.
Dus meiden, helaas helaas.... Ik wens jullie veel plezier.

Liefs Irene

heey.ik had een poos geleden ook afgesproken met manu....als de mannen nu niet mee gaan of wel lijkt het me ook een leuk idee..Wij gaan dus al cker heen.manu en ik zijn wel allebei zwanger,dus das ook wel weer leuk. groetjes,karin

Terug
Bovenaan