Jonge Gezinnen Beurs, wie gaat?

Hoi allemaal!

Ik was zomaar even benieuwd wie er van plan is om dit jaar naar de
beurs te gaan ?
En als je al eens geweest bent, wat vond je ervan?

In 2006 tijdens mijn vorige zwangerschap ben ik geweest. Het was er onwijs druk maar wel gezellig. Het had wel wat.  Maar ik had er wel meer van verwacht eigenlijk.
Ik denk er nog over, jullie?

Groetjes Patricia  

Hoi

Ik ben zeker weer van de partij, gezellig, dit wordt ons derde kindje, dus ik heb al een paar jaar beurs achter de rug, ik vond het elk jaar al leuk om te doen, lekker te snuffelen, de gratis dingetjes verzamelen, of iets kopen met beurskorting, of een keer heb ik ook een echo laten maken, 2D was gratis, 3D betalend, maar ik was blij met de extra 2D echo !!!! Ik zou wel aanraden, jongere kinderen thuis te laten, er wordt wel voor vanalles gezorgd voor de kids, maar eens lekker een dagje kuieren zonder je zorgen te hoeven maken, om huilende of verveelde kinderen is wel superrelaxed. Ik ga me zeker weer laten verwennen door de masseuses !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Groetjes
Ans

Ik ben zwanger van de 1ste maar een beurs vinden wij altijd leuk. Kom je altijd dingen tegen waar je niet aan gedacht hebt of gewoon met leuke korting. Is natuurlijk altijd gezellig om met zwangere vrouwen samen te zijn.

Yvonne

Lijkt me op zich leuk die info enzo maar ik ben allergisch voor beurzen... Word er altijd helemaal kriegel, dus nee, ik ga niet. Maar voor degenen die wel gaan: have fun! ;-)

Greets Jannie

Terug
Bovenaan