Jonge Gezinnen beurs

A

Anoniem

Guest
Is iemand ooit op die beurs geweest?   En is het echt leuk - de moeite waard voor een dagje uit?

Ik zit te denken of ik het wel doen zal, met of zonder onze dochter van 2 jaar.

Nu heb ik een bonnetje gekregen om 2 kaartjes voor E15 dus ik heb een zwanger collega gevraagd, maar weet niet of we het zullen gaan doen.

Misschien kan iemand me dus overtuigen????  

Ik vind het vooral leuk om op beurzen overal rond te neuzen en natuurlijk alle freebees halen wat er te halen is....  

hoi

wij (mijn vriendin en ik) zijn geweest toen onze kinderen nog klein waren 5 maanden.Dus lagen zij nog in de wandelwagenbak. Wat wat makkelijker is dan jouw dochtertje? van 2.
Het is wel kei- leuk en gezellig. Je ziet er alleen maar zwangeren en moeders.

Als ik zelf niet 9 november was uitgerekend was ik weer gegaan, maar nu er een tweeling op komst is vind ik de reis naar Utrecht iets te ver. En vanwege mijn bekkenklachten kan ik niet meer zo goed uit de voeten.

Groetjes Miranda

ik ben begin dit jaar (of eind vorig jaar?) met man en kind naar amsterdam geweest, ik had kaarten gewonnen. Ik vond het niet heel bijzonder, ik denk dat het leuker is als je zwanger bent van je eerste. Alle fabrikanten die er stonden kende ik al en alles wat ik wilde hebben had ik al in huis. Ik heb goed gebruik gemaak van de aanbiedingen van Nestle maar verder vond ik het niet heel geweldig. Wat wel heel leuk was, was de servicebeurt die je bij Quinny kon krijgen, de hele wagen werd uit elkaar gehaald, en waar nodig gerepareerd.

Voor mij dus alleen een aanrader als je zwanger bent van de eerste en nog niet je hele uitzet compleet hebt.

Terug
Bovenaan