Jonge gezinnen beurs

A

Anoniem

Guest
He meiden,

Ik was benieuwd wie er naar de Jonge gezinnen beurs in Utrecht gaat? Als je op vrijdag gaat, kom dan even langs bij Draagdoek.nl, de stand van een vriendin van mij, ik help haar vrijdags! Lijkt me leuk om Forum-dames te zien!

Liefs, Marcia mv Puck.

Nope, ik zal er niet zijn, maar wens je wel een leuke dag toe!!

Ellen mv Julian

Ik was net een lijstje aan het maken van stands... zal hem er tussen zetten: ik ga op vrijdag, want dan komt Lydia's grote favoriet Fifi optreden! Nog ff lekker de laatste baby/kinderzwijmelbeurs mee pakken, hebben besloten dat er geen tweede meer komt, zijn al druk bezig dingen te verkopen via MP.
Groetjes, Rianne

Wij gaan ook op vrijdag. Lekker even slenteren en genieten. Want ook wij krijgen geen derde bengel meer. Maar wilde telkens als ik zwanger was naar zo'n beurs maar dan had ik of hoge bloeddruk of bekkeninstabilliteit. En nu dus niet zwanger maar eindelijk na 4 jaar eens de beurs bezoeken... Zal zeker even kijken bij de stand. Heb je wel even een naambordje op ? Dan ben je herkenbaar !!

Jolanda

Ik ben er op zaterdag, maar dan de hallen ernaast. Ik ga met mn moeder en mn zus naar de Kreadoe (is inmiddels traditie geworden). Ga heerlijk ideetjes opdoen voor het nieuwe huis.

ik ga waarschijnlijk zaterdag met mijn zusje (terwijl ik een hekel heb aan beurzen!)

Terug
Bovenaan