jonge gezinnen beurs

hoi,

gaan er nog meer meiden naar de beurs toe?

Ik ben er 3 jaar geleden met de eerste ook naartoe geweest, en riep: nooit meer!
veels te druk.
maar ik ga toch weer hahahahaha.

ik heb gratis kaartjes van iemand gekregen, en omdat deze zwangerschap zo snel gaat en we alles van de eerste al in huis hebben (kamertje, kleertjes, kinderwagen enz enz ) merk ik er minder mee bezig te zijn!!

dus manlief moet eraan geloven..hihihi en gaan we zondag naar de beurs toe.
ook omdat je er een echo kan laten maken, en er in het boekje wat leuke acties in staan, vind ik het het wel een leuk dagje weg met z'n tweetjes!
Onze dochter gaat naar oma! kunnen we toch een keertje met z'n tweetjes met de zwangerschap bezig zijn!

Hey,

Ik ga ook op zondag, samen met een vriendin.
Ik zou het wel leuk vinden om samen met mijn vriend te gaan maar ik vrees dat hij het na een uurtje wel gezien heeft en dat ik dan nog lang niet uitgekeken ben
Dus vandaar, met een vriendin is ook beregezellig!!
Maarre....je kan een echo laten maken?
Ik las wel dat je het hartje kon laten luisteren maar vertel????

Ik heb er zin in!!

groetjes

Linda

mijn zus en ik gaan de zondag.
lekker met de trein.. kunnen we lekker onderuitgezakt zitten!

we hebben er veel zin in. ben benieuwd waar we allemaal mee thuis komen!

hoi Linda,

ik ben er eigenlijk vanuit gegaan dat ze echo's maken.
er staan 2 echo bureau's op de beurs!
zouden die dan alleen het hartje laten luisteren?

en ik kan me van de vorige keer herrineren dat je er snel bij moet zijn, omdat het daar het drukste is!

wie zien het zondag dan wel..
voor het hartje luisteren ga ik niet in de rij staan, ik voel die kleine zo goed schoppen iedere dag! en ik ga volgende week toch weer naar de VK toe.

Ja, zal een druk dagje worden...staan een hoop leuke dingen

Het zal inderdaad druk worden, maar ga gewoon gelijk als 1e op zoek naar een stand waar je evt. echo's kan laten maken...
hartje luisteren hoef ik ook niet, heb zelf een doptone en de week erna ga ik alweer naar de vk...

ben erg benieuwd naar de beurs, is volgens mij erg leuk om al die andere zwangeren te zien.... hihhiih

groetjes
Linda

Terug
Bovenaan