Jonge Gezinnen Beurs

Wie van jullie gaat er over 3 weken ook naar de Jonge Gezinnen Beurs?
Ik ga op zaterdag, samen met mijn vriend. Lekker kijken en snuffelen.
Het leuke is dat we op 3 november de 20-weken-echo hebben gehad, dus hopelijk weten we dan al wat het wordt..... Spannend.....

Liefs Frederique

hey hey
hier nog een mama die dr heen gaat :D echt heel leuk lekker snuffelen van alles me neemen aan leeswerk heerlijk even een dagje weg .
maak er een leuke dag van meid en geniet dr van

xxxxx liefs van mandy

Ik ga ook. Gezellig met mijn moeder op 5 november. Normaal gaan wij altijd naar de huishoudbeurs (ja elk jaar haha) maar ja dat risico gaan we deze keer maar niet nemen. Dus dit jaar een uitstapje naar utrecht.

xx

Ik ben er ook bij, op de zaterdag (wordt druk :) ). Ga samen met een vriendin die een maandje langer zwanger is...vind mijn vriend helemaal niet erg haha.

Wij weten, als het goed is, maandag wat het wordt. Ruim op tijd voor de beurs dus. Wel jammer dat de 9 maanden beurs maar 1x in het jaar is en dit jaar ergens in februari is. Dat risico ga ik dus niet nemen. Maar deze beurs is vast ook heel leuk.

@ littel babbie: Jawel joh, gaan we samen naar de 9 maanden beurs... hahaha, kunnen we iedereen de bijna 9 maanden buik in het echt laten zien....
Ik heb geen idee, hoe ik me tegen die tijd zal voelen....

Terug
Bovenaan