jonge gezinnen pas

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

ik heb de jongegezinnen pas, maar vergeet er vaak gebruik van te maken! Wie van jullie heeft er ook een en waar gebruik je hem bijvoorbeeld allemaal voor? Misschien dat jullie tips hebben om hem te gebruiken, zodat ik het 'abonnementsgeld' er weer uit haal!
Heb laatst wel 2 kaartjes voor de prijs van 1 besteld voor de jonge gezinnen beurs!

groetjes,
kiki

Ik moet bekennen dat ik hem ook al een half jaar ongebruikt in mijn bezit heb. Dus als iemand goede tips heeft, hoor ik het graag.

Judith

ik heb het geld er al lang weer uit haha (voor de komende 3 jaar ofzo) Hier in de buurt zit een superleuke babywinkel die meedoen en aangezien ik daar iets te vaak kom en daar straks ook weer mijn positiekleding weghaal (had alles verkocht namelijk) en mijn schoenen koop ik bij Dolcis, altijd al gedaan dus dat kwam mooi uit. Verder weet ik amper waar ik hem kan gebruiken, moet zeggen dat het op de site ook niet duidelijk te vinden is op een aantal bekende ketens na staan er geen lokale bedrijven die mee doen terwijl er in de meeste plaatsen een retailer is die meedoet.

Nou dat heb ik dus ook, volgens mij iniedergeval bij de Dolcis en Etos, maar verder.......zelfs op de countdown site is het slecht te achterhalen. Het is meer een marketingstunt dan iets waar je echt wat aan hebt denk ik, ze maken het zo onoverzichtelijk dat we er dus niets mee doen.

Ik hoop ook op meer tips
Gr
Sandra

Hoi,

heb vandaag de pas gebruikt!!!
Mijn oudste dochter had nieuwe pyama's nodig en bij v en d krijg je 15 procent korting met de bon die je op de site van jg kan uitprinten!!!
Dus toch weer dik 2 euro bespaard. Alle kleine beetjes helpen!

groetjes,
kiki

Terug
Bovenaan