Jonge gezinnenbeurs viel tegen!

Ik weet niet hoe jullie erover denken, maar de jonge gezinnenbeurs viel zwaar tegen! We waren er met een uur weer weg! Doe mij de negen maandenbeurs maar. Veel meer leuke aanbiedingen! En er stonden kramen daar waarvan ik dacht " wat heeft dit met jonge gezinnen te maken?" Ik wacht gewoon af tot februari volgend jaar en dan sla ik mijn slag wel! (negen maandenbeurs Amsterdam)

Ik was er ook zaterdag. Viel inderdaad tegen weinig leuke dingen gezien en ook geen echo stand. Ik vond het vorig jaar veel leuker. Kijk inderdaad uit naar de negenmaanden beurs. Mijn kids vonden de stand van Nemo en de sprookjescamping geweldig. Leuk voor mensen met meer kids.

vond het ook tegenvallen langer in de auto gezeten dan op de beurs gelopen. maar was er nog nooit eerder geweest. Denk inderdaad leuker met wat kids.
ben aan het denken om naar de negenmaanden beurs te gaan.. Hoopte eigelijk dat ie wat eerder zou zijn..

Ik ben al eens naar de 9 maanden beurs geweest maar daar vond ik ook niet echt veel aan eigenlijk... en daarbij was het veeeeeeeel te druk. Dus ik zal er niet zo gauw meer heen gaan.

Terug
Bovenaan