Jonge Gezinnenbeurs

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Nog even over de JZ beurs volgende week vrijdag.....
We hadden volgens mij om 10.00 uur afgesproken. Dat betekend dat ik hier om 8.00 uur weg moet zo'n beetje.
Vinden jullie 11.00 uur te laat om samen te komen?

Ennuh, wie gaat er nu allemaal?

Groetjes, Karin

PS: Mijn moeder en zus gaan die dag ook, dus ik weet niet of ik de hele dag met jullie meewandel, maar het lijkt me nog steeds erg leuk (en spannend) om jullie te ontmoeten.

Hoi Karin,

Ik zou ook meegaan. Maar ik heb het momenteel een beetje gehad en voel me niet goed. Dus hoe graag ik ook had gewild, zo'n drukke dag moet ik gewoon even niet doen, moet van de verloskundige pas op de plaats maken.

groetjes Maris

Hoi Mariska,

Héél goed dat je voor jezelf en voor je kleine uk kiest! Een VK zegt zoiets niet voor niks.
Het is jammer dat je niet mee gaat, maar wie weet kun je een volgende keer,
Ik hoop dat je je heel snel weer wat beter voelt. Geniet van de eerste waggelde stapjes van Feline en kruip lekker veel in bed.

Heel veel groetjes,
Karin

Hoi Karin,

Ja het is nu niet anders. Privé ook veel dingen natuurlijk, dus dat hakt er allemaal erg in op het moment.
Ik had gehoopt om al echt volop met de babykamer te beginnen, maar daar heb ik ook al geen puf voor.
Tja het is niet anders...

groetjes Maris

Hoi Karin,

ja ik ga ook mee naar de JG beurs met mijn dochter Daniëlle.
Ik vind 11 uur ook een prima tijd om af te spreken hoor.
Welke dames gaan nog meer???

Groetjes van Sonja

Hoi meiden,

Wij gaan ook nog steeds vrijdag naar de beurs. Oma en mijn man gaan ook mee dus wij gaan op een gegeven moment wel onze eigen weg. Maar ik vind het nog steeds super leuk om jullie te ontmoeten en de kleintjes te zien. Wij zijn rond 10.30 op de beurs omdat de kortingskaart pas vanaf 9.00 uur geldig is. Laat maar weten hoe laat jullie af willen spreken.

groetjes Linda

Ik zou ook gaan!!! En vooralsnog ga ik daar vanuit,
maar mijn moeder wordt morgen geopereerd en heeft zij hulp nodig of wat dan ook (moeder woont alleen en misschien mag ze dan al naar huis) dan blijf ik thuis meiden...

Zou dat wel jammer vinden, maar goed mijn moeder is echt belangrijker...

X Saskia
mv Rk 04-07-07

Terug
Bovenaan