Jonge gezinnenbeurs

Hallo,
Ik heb geen plannen om er heen te gaan. Ik ben er 2 jaar geleden geweest en was er toen na 2 uur uitgekeken. Enorm druk, heel erg commercieel en eigenlijk heb ik er niet veel van opgestoken! Ik vond het wel leuk om eens meegemaakt te hebben!
Ik denk dat dit voor iedereen persoonlijk is.
Ik hou niet zo van die praatjes om iets te kunnen verkopen en ik had op dat moment ook niet heel veel nieuws nodig, uiteindelijk is het ook in de winkel te vinden allemaal!
Ik vond het wel heel leuk om zoveel dikke buiken bij elkaar te zien, heel bizar is dat!!
Groetjes Loes

Waarschijnlijk ga ik met nog een paar zwangeren en een paar aanstaande oma's heen.
We maken er gewoon een leuke dag van, en zijn we uit gekeken dan gaan we nog wel even Utrecht in om te winkelen ofzo, dat is het voordeel van de Jaarbeurs, winkelcentrum zit er vlak bij.
Niet zoveel verwachtingen, maar meer een leuk uitstapje!
Mijn vriend wil waarschijnlijk na een kwartier weer weg en heeft een hekel aan allerlei "troepjes'", dus vandaar dat we het als meiden onderling houden.

wij gaan er wel naartoe.. zaterdags en lekker met de trein...  lijkt me wel een keer leuk om mee te maken... en als we t zat zijn kunnen we mooi nog even winkelen op hoog catherijne...

Hoi,

Ik ben 4 jaar terug naar de Jonge Gezinnen beurs geweest.
vond het toen erg tegenvallen. We waren binnen 2 uurtjes uitgekeken en klaar.
Ik weet niet hoe het nu is natuurlijk.

groetjes Masja
(38 weken, 6 dagen)

Ik ben gisteren met mijn moeder geweest. idd een leuk uitstapje, maar meer voor als je al kinderen hebt of als je nog niet zo lang zwanger bent.
De meeste dingen heb je al in huis en het was ook erg klein, maar dat had ik van te voren al verwacht omdat het maar twee halen waren!!
Leuk om een keer te hebben gezien en lekker met mijn moeder op stap geweest, maar niet voor herhaling vatbaar!!

Groetjes Judith

Terug
Bovenaan